Alla inlägg under mars 2011

Av Pernilla - 21 mars 2011 10:46

Nu är det dax för en favorit i repris!


Om intresset finns så kan jag anordna en agility helg i sommar med övernattning, sist hade vi jätte trevligt BILDER


Vad det kommer att kosta vet jag inte riktigt än, men info om det kommer så fort jag vet. Vi kommer att hålla till på en agility plan & man kan hyra stuga/husvagns plats på en caming i Örby, lägret kommer att vara i Marks komun, men som sagt för att dra i gång det hela vill jag veta hur många som kan vara intresserade!



Så hör gärna av er till mig snarast pernilla.wester2@comhem.se


Ha det gött i våren!



Av Pernilla - 10 mars 2011 06:15

Yes nu har jag kommit på vad jag ska ha min blogg till! Jag kommer att skriva om mina aktiviteter & andras aktiviteter i Väst & ha info om dom här, jag kan börja med !


Promenad i Borås 14 Mars

Vi är tre personer som brukar promenera på Bråt (skjutfältet i Borås) varannan måndag (udda veckor) kl.09.30 Vi är: Birgitta med Micki, Britt-Marie med Stina och Jenny med Molly & Piggy. Den som vill får gärna hänga på!


*********************************



Promenad 14 maj Kl 12.00 i Svankällan


Vi träffas för promenad & korvgrillning medtag egen matsäck, anmälan sker till mig senast 10 maj pernilla.wester2@comhem.se Anmälan kan även göras här i bloggen.

 

 

Mvh Pernilla

 



Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards