Alla inlägg den 18 januari 2008

Av Pernilla - 18 januari 2008 06:07


Ja det är frågan?


Allså jag vet inte om inläggen ska få stå kvar eller om dom ska bort i väck!


Jag tror i och för sig inte på att plocka bort inlägg, men det ser inte kul ut.....


Samtidigt är det väl kanske bra om vissa saker kommer fram!!


Jag hoppas verkligen att det är sant det som skrivs (för det tror jag inte), för jag har då inte lyckats att få det bekräftat, är det INTE sant ja då är det rent förtal!!

OCH ska anmälas som det!!


JAG har sett dessa hästar och dom var INTE magra & svultna när jag såg dom!!


Tvärt om dom såg välmående ut och hade mat både ute & i boxarna.


Detta med klubben lägger jag mig inte i, men det är aldrig ens fel att två träter.......



I dag slutar jag kl 12 och det är en jäkla tur för jag har ont i huvudet, yrsel,halsont & mår allmänt skit!!




Kramen



Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards