Alla inlägg under mars 2007

Av Pernilla - 30 mars 2007 21:25

Ibland känner man bara för att blarra, som i kväll....*L*har suttit ( bra svenska *L*) med grannarna och druckigt (hmm svenskan igen)"eller är det vinet" vin och pratat skit..Tänk så fort solen kommer, så drössar man ut och umgås, trevlig trevligt!!!!Ja ja i vilket fall var det trevligt Rocky & Rex var med, och fasiken vad mina hundar är trevliga och bra, dom charmar hela längan (till skillnad från matte *L*)Fick höra både det ena och det andra om mina hundar, och allt var positivt KUL!!!Alla hade den uppfattningen att mina hundar var väldresserade, trevliga och hade det bra, dom var impade av att jag höll på så med dom och att jag hade en bra hundsyn!! KUL KUL.....Trevliga grannar man har...*L*Mår jäkligt bra...Kram alla......

Av Pernilla - 29 mars 2007 08:17

Körkorts & nykterhetskontroll åkte jag in på i går, och hade jag med mitt nya fiiina körkort ....Näpp det låg hemma, när jag såg polisen så tänkte jag -jäklar också inget körkort med Naturligvis så vinkar han in mig (var på väg från hundklubben) Ber att få se på körkortet ;0( -Ja hmm jo allså, det är så här att jag har varit i skogen med hundarna och jag tar aldrig med mig körkortet då, för jag är så rädd att tappa det i skogen "blink blink med ögonen"Polisen ser barskt på mig och ber mig blåsa i apparaturet, sen frågar han vem bilen står på - Hmmm ja jag tror den står på min man eller så står den på oss bägge??jaha säjer han, tittar på mig och säjer med barsk ton,man ska ha med sig körkortet jämnt, -jo ja jag vet det svarar jag, han tittar länge på mig, går bak och kollar nummerplåten, kommer tillbaka, då klämmer jag ur mig -Jag var ju iallafall nykter!! Då ler barske konstapeln och säjer att ta med dig körkortet varje gång nu,det får gå för denna gång!!Jösses så glad jag blev,tackade och åkte i väg *L*Det hade just varit snyggt med dyra böter på sin födelsedag.......Ha en bra dag allihopaKram Nilla

Av Pernilla - 28 mars 2007 07:01

Den baddräktstid nu kommer,när magen är för stor.Då valkar bara sväller,och celluliter gror.Generande behåring,lyfts fram i solens ljus.Nej stranden verkar boring,vi stannar inomhus.De krav som sommar´n ställer,förstör vår ledighet.Vi sitter där å gnäller,fy fan vad jag e fet.Fast vem vill motionera,när man kan sitta still.Nej låt oss revoltera,vi tar en kaka till!/Författare okänd

Av Pernilla - 26 mars 2007 13:36

I dag ska jag till hönsdoktornAldrig kul13.30Åter från det trevliga besöket "Not" men men nödvändigt ont *L*Har även hunnit med en långis uppe i Svankällan, fyy fasiken vad gött det var, vindstilla, sol & fågel kvitter, vi blev kvar där uppe i 1½ timme, ska definitivt åka upp i morgon med efter jobbet!!!Ska då ta med mig kaffe & dopp och bara njuta.....ha en bra dag, nu ska jag ut i solen igen *L*KramPs Hittade denna sköna bild på Rex när han var valp, han låg ofta så...Ds

Av Pernilla - 25 mars 2007 07:20

På det hela taget var års-mötet en trevlig upplevelse, träffade en hel del trevligt folk & pratade med många, stämningen var mycket god.Därimot så är ju ekonomin körd i botten, hur den nu kan vara det?? Skulle tro att pengar läggs på fel saker!!Årsavgiften höjs, och det REJÄLT från 220kr till 275kr, ett sätt att få in mer pengar!Kanske är det dax att börja jaga lite sponsorer, ska väl inte vara allt för svårt.Det som var synd är väl att våran ordförande var lite dåligt påläst & blandade i hop saker och ting i mellan åt, fast det kankse är mycket att hålla reda på........?? Vad vet jag!Klubben fick en ny orförande klubba, det var väl jättebra, men den ser ju lite annorlunda ut (eller så är det bara jag som har snuskig fantasi) titta själva och bedöm!Tycker också att nivån på inlägg från medlemarna var bra, fast ibland så kom det lite smådängor kastandes (lite onödigt)Vi var 30 st, kanske var det det som bidrog till den goa stämningen??!!Idag ska jag på instruktörs möte på klubben, DET är en mycket trevlig upplevelse, vi har superkul.....Kram Nilla

Av Pernilla - 23 mars 2007 16:27

Har suttit och funderat på vad jag ska ha med mig i morgon.1 Huvudvärks tabletter (Lär jag behöva)2 Mjukt underlag (Sitta länge är inte min melodi)3 Öron proppar ( För allt kackel)4 Kameran ( kan ju få se en Catfigth)5 En jävla massa tålamod ( Lär gå åt)6 Tejp ( Att tejpa igen käften på mig själv)7 Penna & papper ( Är för jäkla glömsk)8 Och sist men inte minst, ett glatt humör *L*Så nu är jag nog klar för drabbning!!Kram Nilla

Av Pernilla - 23 mars 2007 06:08

Tror ni jag kom i säng i tid i går??...NÄPP fastnade framför insider som handlade om 7-eleven och deras kontrakt & metoder, RENA maffian ju!!?? På lördag ska jag på års-möte i klubben, det ska bli intressant, förhoppningsvis trevligt också, har varit på ett möte och det var INTE trevligt Man gick därifrån och undrade vad man gett sig in på Ingen granne borrade i går, ja inte slipades det heller Nu ska jag ut med doggsen!Kram Nilla

Av Pernilla - 22 mars 2007 16:03

I dag är en sån dag! Jag känner mig trött & eländig. Igår 22.30 bestämde sig nån av grannarna (bor i radhus) för att börja slipa.....SLIPA kl 22.30 och det var stört omöjligt att röna ut VEM sömn sabotören var!! I en heeeel timmme höll det på, jisses det finns folk till allt.Så i dag på jobbet var jag TRÖTT, och det blir tidig säng gång i kväll (förhoppningsvis)om inte nån får för sig att BORRA i kväll......Och nu till någe helt annat, jag har märkt att det finns folk som bara vill se fel & brister hos andra, dom riktigt letar efter någe att hacka ner på och gläfsa om, dom kallas för energislukare och alla som känner mig vad jag gör med energislukare............ Och ni som inte vet - JAG SKITER I DOM! Det finns såå mycket annat att lägga sin energi på. Det säjs att det ska bli uppåt 15 grader varmt i Göteborg till helgen GÖTT!!!Kram ha dè gött

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Mars 2007 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards