Alla inlägg under november 2007

Av Pernilla - 30 november 2007 05:21

YES -10kg


Blä ska jobba i dag, men sen är jag ledig i 3 dagar, sen i eftermiddag ska jag i väg & handla, Mile kommer och hämtar mig på jobbet, det blir ryggbiff med rödvins sås i kväll....Mumma.


Ska också försöka hitta några bra regnskydd till hundarna, för det regnar rätt mycket i Göteborg


Och det är ett jäkla torkande varje gång, och hundarna gillar inte att bli blöta dom heller....


Undrar vad jag ska hitta på i helgen?

Nån som har någe bra förslag på något kul?




En mycket vacker låt.

Dagens låt



Ha en bra dag allihop!!


Kram



Nilla

Av Pernilla - 29 november 2007 12:35

Detta är berättelsen om fyra arbetskamrater som hette Alla, Någon, Vemsomhelst och Ingen.





Det fanns ett viktigt jobb som måste göras och Alla var säker på att Någon skulle göra det. Vemsomhelst kunde ju ha gjort det, men Ingen gjorde det. Någon blev arg eftersom det var Allas jobb. Alla trodde att Vemsomhelst kunde göra det, men Ingen insåg att Alla skulle göra det. Det hela slutade med att Alla skyllde på Någon när Ingen gjorde det Vemsomhelst skulle kunna ha gjort.


Ha en bra dag!


Nilla


Av Pernilla - 29 november 2007 08:41

Jag har nu anmält bägge hundarna, GLÖM INTE att anmäla, sista anmälningsdagen är 3 december online!!


Höres senare!


Kramen

Av Pernilla - 28 november 2007 14:14

Åhh jag bara älskar december & julen, tycker att det är så mysigt!

Ska ner i källaren senare & plocka upp alla julsakerna



Strega har funnit sig väl till rätta, det är en duktig liten tjej!

Nu känner hon mig sen innan så det underlättar ju för henne & mig.


Rocky & Rex tycker att det är jättekul & turas om att fjäska & pussa på henne


I morgon är jag ledig & ska försöka ta mig ner till klubben & träna lite, om det inte regnar allt för mycket.


Kanske kanske flyttar det in någe litet till jul

Inget bestämt än......








Julen har vi bestämt att vi ska fira hemma i år (brukar åka till Örebro) men jag ska jobba på annandan, det ska bli mysigt det med.



Ha en bra dag...


Kramen


Nilla



Av Pernilla - 27 november 2007 05:17

Vågen står still!!!!!!!!!!!


Kan inte äta mindra än vad jag gör!


Jag äter frukost kl 05 som består av en macka & et glas lättfil, sen är det lunch på jobbet kl 12.00, den består oftast i 2 knäckemackor & lätt yougurt, därimellan äter jag oftast en frukt..


Sen när jag kommer hem så blir det middag  & det är vanlig mat men mindre portioner & tillagat på ett nyttigare sätt, kvällsmaten består i en frukt!


VARFÖR står jag still??? GHHAA......................



Ha en bra dag...


Kramen Nilla

Av Pernilla - 26 november 2007 05:42


Första natten med Strega har gått jättebra!! Sovit som en stock hela natten "Duktig tjej"


Nu ska jag ute med hundarna & sen bär det i väg till jobbet!!



Ha en bra dag........................


Kram Nilla

Av Pernilla - 25 november 2007 08:27

-9


Ja i dag händer det en del, jag ska på Västgötaspetspromenad, det ska bli kul!


Sen så kommer Strega som jag ska passa i 3 veckor, jag får att göra ett tag


Stregas matte Gittan ska åka till Brasilien med sin man Benny


Det ska bli lite kul att träna med en så snabb hund, hon utför grejerna på sekunden, det blir inte alltid rätt men snabbt går det!!


Nu på morgonen så drar jag ner till klubben, har inte varit där på ett tag!


Detta är humor!


Som jag har skrattat genom åren åt dessa gossar, men man kanske ska vara Göteborgare för att tycka det, vad vet jag, roliga är dom  tycker jag i allafall.......


Ha en bra dag alla!!


kramen

Av Pernilla - 24 november 2007 09:11

Ja det blev ingen blogg i går, kändes lite konstigt, men jag hade inge att berätta, inget av intresse i allafall, ja det har jag väl inte i dag heller


Jag är ledig, livet är på topp, ska snart i väg till Svanis med doggsen...



Dagens låt



Fick höra att det är saker & ting på G i klubben, ska bli intressant att se hur det hela utvecklar sig!



Ha en underbar dag...


Nilla



Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards