Alla inlägg den 9 november 2007

Av Pernilla - 9 november 2007 21:43

Jag är väldigt betuttat i 50-60 tals musik, jag bodde som ung flicka *Ler*  i Örebro, och på helgerna sommartid gled vi omkring i fina bilar och lyssnade på go musik. (Gammal raggarbrutta som jag är)


Här kommer några av mina favoriter


Guuuuud vad jag ryser & blir nostalgisk........


Lyssna & Njut


Blandat

Lite till


Hmmm född i fel tid tror jag *S*


Ha en bra kväll.....


Nilla









Av Pernilla - 9 november 2007 17:10

Jag är bara tvungen att lägga in en bild på min middag!


Det blev så gott!!


Det är sesam nuggets, falafel, potatis, sojastekta champinjoner, kokta morötter, tomat & gurka sallad & vitlökssås MUMMA!!!


Ha dè


Nilla

Av Pernilla - 9 november 2007 05:45



Ta en kaffesump. Släng den i väggen och läs av mönstret.
Är den svart äcklig och rinner längs väggen..Så är du lättlurad
Ta en tarotlek. Släng den i väggen. De korten som hamnar med arketyperna uppåtvända
är ett tecken på att du är oberäknelig och impulsiv.

Ta en pendel och släng den i väggen. Hamnar den med toppen uppåt. Då är du en person som har enorm tur, eller en lögnhals.

Har du nu gjort allt detta. Så är du en en lättlurad oberäcknelig, impulsiv lögnhals med enorm tur.

Rekommenderat arbete. POLITIKER!


Vågen visade på -5 jippie, första delmålet!


Nu 5 kilo till fast dom kommer att ta längre tid!


Nu till vilken middag jag får una mig i helgen, det får bli, nu ska vi se.....Hmmm jo KINAMAT blir det, GÖTT GÖTT.


GUUUD vad det regnade i går på valp/unghunds avslutningen, man skulle kunna säja att det ÖSTE ner OCH man skulle kunna säja att vi blev blöta, men kul var det och dom var jätte duktiga med sina hundar.


Vi grillade korv (Jag åt ingen) och hade det allmänt trevligt.


I morgon ska jag i väg & ringträna, dax att sätta i gång nu inför My Dog, ska ju ställa både Rocky & Rex.


Dagens låt


Som ni kanske märker så har jag väldigt blandad musik smak!


Ha nu en underbar dag....



Kram


Nilla

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards