Alla inlägg under november 2007

Av Pernilla - 15 november 2007 07:10

-7



Ja den första chocken har lagt sig, men det känns för jävligt fortfaranade, tänk att JAG skulle gå och bli allergisk mot hundar, helt otroligt


Det blir inte sååå stor skillnad här hemma, jag tar bara ut alla mattor & texstiler, damsuger varje dag & torkar golven + att hundarna inte får vara på övervåningen!


Och sen behöver jag ju inte köra ner huvudet i deras pälsar, har börjat att ta allergitbl också!


Jag kommer att fortsätta att vara instruktör & hålla på med hunderiet, det kan jag bara inte släppa!


Jag får väl helpreparera mig på My Dog


Ha en bra dag!



Nilla

Av Pernilla - 14 november 2007 18:04

Var hos läkaren i dag och tog prover och jag tog bland annat allergi test mot olika saker däribland hund.......................


Och det visade sig att jag ÄR allergisk mot hundar, kan man bli mer nerslagen än så!!


Nu kommer INTE jag att göra mig av med Rocky & Rex finns inte en chans!



Men ni vet JAG allergisk mot hundar jag lever ju för hundar det är ju mitt liv!


Ska tillbaka till läkaren och vi ska diskutera olika mediciner, finns ju sprutor att ta under lång tid som tar bort allergi, det är någe jag vill pröva.....


Over and out


Nilla

Av Pernilla - 14 november 2007 05:02

-6½


I dag jobbar jag 8-12, sen ska jag till läkaren & ta lite prover & passa på att kolla min rygg, har så in i bängen ont!

Det sitter i svanken & gör mig lite handikappad.


Dagens låt


Annars så händer här ingeting just nu....TRÖKIGT!


Kan ingen berätta någe kul, eller peppa mig lite?


 Vågen står still.......



Kram ha en bra dag.......



Nilla

Av Pernilla - 13 november 2007 18:31


Grillad kyckling, saffransris, majs, paprika & champinjonsås (mager)



JÄTTEGÖTT!!



Ha en fortsatt bra kväll!!



Kramen Nilla


Av Pernilla - 13 november 2007 05:25

-6½kg



Hej hopp & god morgon, jag har igentligen inte så mycket att blogga om, bantningen går bra, kilorna försvinner, men bra långsamt.....


I dag ska jag jobba efter 3 dagars ledighet, slutar kl 15.....


Kl 18.30 ska jag ut på en långtur med hundarna, vi är ett gäng tjejer som träffas varje kväll & tar en långis i rätt snabbt tempo, det är sååå skönt efteråt.


Annars är det inge speciellt som ska hända i dag.


Dagens låt


Denna man & hans texter har hjälpt mig mycket i livet!



Ha en bra dag.....



Nilla

Av Pernilla - 12 november 2007 17:45

Sesampanerad torsk, potatismos, Whortchesterstekta champinjoner, gröna ärtor & en tomat.


Det blev så gott så!!


Ha en fortsatt bra dag!


Slänger in en låt till Gnarls Barkley


Jag gillar lite dinga låtar..............


Ha en fortsatt bra kväll.

Av Pernilla - 12 november 2007 07:54

-6 kg


Då var det måndag & nya tag, i dag drar jag till Svankällan!

det kan både jag & hundarna behöva!

Jag kommer att lägga in bilderna i pixboxen under dagen, hinner inte nu.


Men denna bilden måste jag lägga in!

Det är ju inte alltid han (Rex) gör som jag vill, du brukar jag sätta mig ner & ta ett snack, och hans tunga kommer ut direkt för att pussa mig lugn!


Han är så go!


Tyvärr blev det inge valpbesök efter ett litet missförstånd mellan mig & Lucia ang tiden, så det får bli en annan dag i stället!


Dagens låt


Kram


Nilla



Av Pernilla - 11 november 2007 07:30

 

 -5½



Hej hopp, jag har inte mycket tid nu på morgonen, det är avslutning på klubben i dag.


Ringträningen i går var suverän! TACK Helène & Hanna!

(Bilder kommer)


Senare i dag ska jag i väg & lukta på valpmagar!!


Dagens låt


Ha en bra dag!


Nilla



Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards