Alla inlägg den 8 januari 2010

Av Pernilla - 8 januari 2010 05:35

Ja nu bär det snart i väg till My Dog, det ska bli sååå kul, fast jag skulle vilja ha ställt Rex, han är bara så snygg, men men det får bli efter Maj, då den kemiska kastreringen är helt ur kroppen, vilket den verkar vara redan nu, då Rex är dunder intresserad av löptikar igen    


Vi ska ställa Loke i dag & sen på eftermiddagen ska vi stå i montern!


Lycka till alla på My Dog !!


I går gick det riktigt bra för Lucia på Kopparås Kennel hennes Möllebos Blomma blev Champion   


  

(Bilden är tagen från Lucia W Hemsida)


Även Anita Whitmarsh Svedalas Samuel Skräddare blev Champion i går   


  

(Bilden är tagen från Anita W Hemida)


Grattis till er båda!!   


Kramen Nilla

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards