Alla inlägg den 15 september 2010

Av Pernilla - 15 september 2010 06:31

I går damp den ner, tidningen från klubben + hundsport fick en hel massa att läsa på en gång!!   

 

Måste säga att Vgs-tidningen ser snygg ut & har snygg layout, kul innehåll denna gången, det var riktigt roligt att läsa stafettpinnen, den bara pyste av historia, ROLIG historia om Västgötaspetsen. FRAM MED MER SÅNT!!!!

 

Det som var lite tråkigt vara att det tydligen hade varit en studie cirkel i vallning i sommras & den hade ju varit lite kul att vara med på, OM man hade vetat om den!!

 

Kul att läsa om Jennys hundtjänstskola, har träffat både Jenny & Asta på My Dog duktig tjej & trevlig hund!

 

Kul med så många bilder i färg!

 

Hoppas att alla får en bra dag...

 

Kramen

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards