Direktlänk till inlägg 10 april 2007

MYCKET DÅLIG STIL!!!!

Av Pernilla - 10 april 2007 06:18

Det finns ett västgötaspets forum som man kan bli medlem i som ska vara väldigt bra, men det vet jag inge om, för jag har ansökt om att få komma med, men inte fått svar, dom vill väl inte ha med mig!!!??Kanske bara KFIB får vara med (Klubben För Inbördes Beundran)Jag fick nys om detta forum när det var turbulens bland rasklubbens medlemar och det skrevs flitigt i rasklubbens gästbok, jag var rätt flitig själv....Då var det nån som skrev att man kan gå med i detta eminenta forum och det är ett bra tag sen jag skickade ansökan om att få vara med!!!!!????Tycker att det är stört löjligt att starta forum och utesluta folk enbart för att dom är av annan åsikt!!! MYCKET DÅLIG STIL!!!! har själv ett forum där ALLA får vara med och skriva

 
 
Isabel

Isabel

10 april 2007 12:19

Det var nog jag som nämnde forumet i gästboken, konstig att du inte har fått något svar än. Jag kan bara säga att du inte går miste om något, forumet har funnits sen 2002 och används ytterst sällan. Jag har försökt skriva ett antal gånger i det och försökt få till olika samtalsämne och ibland kommit med frågor som jag själv har gått och funderat över och intresset har varit lika med O, oftast har jag inte fått någon respons överhuvudtaget.......mycket mycket synd. Jag vet att i Finland har deras västgötaspetsklubb ett väl fungerande forum där det diskuteras flitigt.

http://kennelviking.bloggagratis.se

 
Olsen

Olsen

10 april 2007 14:42

Är det vastgotaspetssverige (med reservation för att jag förvanskat namnet) på Yahoo! Groups?

http://rex.bloggagratis.se

 
Olsen

Olsen

10 april 2007 17:01

Ja, den har jag också stått i kö för att få komma in på ett tag nu.

http://rex.bloggagratis.se

 
Olsen

Olsen

10 april 2007 23:02

En fråga till, kanske inte helt orelaterad dock. Sorry! :-o Har det kommit några föreningstidningar eller andra utskick från SKV de senaste sex månaderna? (Vi ska typ vara medlemmar, men har inte hört ett knyst.)

http://rex.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 22 oktober 2012 13:38

Ja det var det jag hade 😃 inget farligt, men jäkligt jobbigt då jag mår illa, är yr och vinglar lite 😣 men det ska snart vara bra igen 😉 Sen när jag mår bra ska jag ta tag i min vikt, har gått upp lite sen jag slutade rök...

Av Pernilla - 22 oktober 2012 08:48

Så här dålig som jag är nu, har jag nog aldrig varit 😢 det började för tre veckor sen och håller på än 😞 först var jag sjuk i influensan ( hostan är kvar fortfarande) sen fick jag en infektion på högra ögat, den har gett med sig, nu i...

Av Pernilla - 25 augusti 2012 11:56

Jag fick ett brev, ett brev fullt av smärta och sorg, sorg över en sjuk hund ,en hund som fick avlivas pga epilepsi, ingen ska behöva uppleva det ! Vem bär ansvaret ? Uppfödarna ? Ja jag tycker det, det är bara dom som kan utesluta hundar med epileps...

Av Pernilla - 10 juli 2012 20:44

Nu är det ruggigt länge sen jag bloggade ☺ ska skärpa mig 😏återkommer inom kort 😘...

Av Pernilla - 15 augusti 2011 09:34


Ja nu var man åter i Sverige, regniga Sverige för att vara exakt   fast det är rätt skönt, det var ju rätt varmt nere i Makedonien ca +32 i snitt, vissa dagar + 42      Jag har 1 vecka kvar på semestern, men längar faktiskt lite tillbaka till job...

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards