Alla inlägg den 7 februari 2008

Av Pernilla - 7 februari 2008 05:47

 


Ja i dag jobbar jag till 18, sen är jag leeeedig i 11 dagar kan ni fatta vad skönt!!


Vad ska en hitte på?


Ja hundarna kommer att få sitt, ska prova på människosök med dom , och jag är MYCKET intresserad av idsök, så HO HO Giiiiittaaaan var är du??


NU ska här tränas!


Rocky är så gott som bra, inte helt okej, så jag har en bekant som ska komma & titta på honom & gå igenom honom.


Det är bara jag som ser att han inte har riktigt samma rörelse schema med baken, jag tror att det sitter i ländryggen!!


Tycker att alla ska ta sig tid & läsa igenom det jag fick av Jenny i går, det var mycket bra skrivet & intressant läsning!!


VÄSTGÖTASPETS RULES



Oj höll på att glömma, jag sprang på en jättrevlig tik på Järntorget i går, denna tik kom från Rätt & Slätts kennel & var 8 år, hann inte prata så länge då min spårvagn kom, men hon (matte) skulle kolla in när nästa träff med VAV är, och komma på den!!


Ha nu en bra dag!!


Kram nilla



Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards