Alla inlägg den 4 februari 2008

Av Pernilla - 4 februari 2008 17:21

Jag skulle vilja att alla mailade mig om vilka osanningar som är skrivna i min blogg, behöver absolut inte skriva här om ni inte vill men gärna på min mail!!


Nu är detta först & främst en Västgötaspets blogg!!


Men det känns som om det är ett fåtal människor som ser det som ett verktyg för att kasta skit på varandra..........


Vissa "anonyma" vet jag vilka dom är och därför tillåter jag en del inlägg och vissa kan jag tänka mig vill inte "visa" vilka dom är & det kan jag respektera!


Men jag vill inte i fortsättningen ha skitsnack om NÅN kennel i min blogg och det gäller ALLA vädersträcken...


För nu har jag fått NOG!!!


Over and out.......................


Nilla

Av Pernilla - 4 februari 2008 08:12

Det är måndag morgon & jag känner mig så seeeg!!


Men nu är det ny vecka med nya tag!!


Nu jäklar ska jag ner 10kg till vi ska ju åka ner till Makedonien i sommar


Jag är ledig i dag, så jag & kompisen Lena ska ta  med kaffe och ta oss en tur till Svankällan....................


Jag fick städat här hemma i går & bakat lite bröd, Mile lagade sin goa böngryta, ja så städade jag lite i bloggen också, för det var för mycket blarr....


Nä tjing på er nu drar jag..............................


Kram ha en bra dag


Nilla

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards