Alla inlägg den 15 februari 2008

Av Pernilla - 15 februari 2008 08:01

Rocky har ju varit bra från hältan, så i går bestämde jag mig för att köra människosök med honom.


DET skulle jag inte ha gjort, nu är hältan tillbaka, ringde Helenè som gav mig råd, hon ska titta på honom på måndag & under tiden ska han få smärtstillande & bara får korta & lugna promenader, jag ska även till vet för röntgen för att utesluta diskbråck eller annan skada!!


Det är så synd om honom han har åldras flera år på kort tid!!

Lilla pluppen.......


Här är en bild på Gittan & Bodil från igår, Gittan instruerar Bodil!



Ha en bra dag.......


Nilla

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards