Alla inlägg den 16 februari 2008

Av Pernilla - 16 februari 2008 08:14

 




Ja då var det dax igen i kväll!!


Fast jag får ju lov att säga att Carolas & Andreas låt är JÄTTEBRA!!


MEN jag håller på Andra Generationen!


Ska nog rösta på båda!! *S*


Här kan ni lyssna på låtarna!


Rocky är något bättre, han har ingen svår haltning, man knappt anar den, men det sitter i ryggen helt klart, så det får bli en rtg efter helgen.


Vilka är det som ska ha montern på WDS i Stockholm?


Har anmält mitt intresse att stå i montern på lördagen, det brukar ju alltid behövas folk & hundar!!


Så behöver ni folk så hör av er!!


Såg att Mikaela ÄNTLIGEN har kommit in offentligt som kontakt person i väst på SKV:s sida!! BRA......


Hoppas att det blir många promenader framöver.............


Annars får vi väl träffas på egen hand & promenara, för det är sååå kul!


Jag har bestämt att för Rex blir det Agility & för Rocky blir det Rallylydnad.


Det känns som om det skulle passa bra, det är mer fart i Rex & Rocky ska ju inte klättra & hoppa nu......


Och sen får jag tyvärr ställa in parningar med Rocky framöver tills han är utredd i ryggen & helt bra!


Men Rex är fit for fight, och han är precis lika snygg som sin pappa!


I dag blir det en stilla promenad, och sen tar jag Rex & går en längre runda med grannen.


ha en underbar dag...


Nilla







Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards