Alla inlägg den 10 juli 2008

Av Pernilla - 10 juli 2008 08:09

Ja i dag blir det fika & Svankällan, vädret är underbart, solen skiner & fåglarna kvittrar



I dag ska jag & Mile bara umgås, han åker ju i morgon 


Men man får lov att göra det bästa av det & inte hänga läpp


Jag, barnen & Doggsen åker till Örebro nästa vecka & stannar där ett par dagar! Det ska bli kul att träffa alla igen.....


Nu ska det bli intressant att följa hur det blir med förbudet att para stubb med stubb i Finland, HOPPAS att det jobbas på, pratade med ett par trevliga finskor på Hotellet & vad dom visste så gjordes inget för att stoppa det hela!!?? Varken från Sverige eller Finland!?


Men vi vanliga medlemmar vet ju inte allt


Hoppas att alla får en bra dag nu!!


Kramen !!

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards