Direktlänk till inlägg 4 januari 2009

I vilken ring?

Av Pernilla - 4 januari 2009 09:43


 


Är det någon som vet vilken ring Västgötaspetsarna går i på tisdag & hur många hundar det är innan?


I går var vi på Makedonsk fest, det var jättekul, kl 2.30 äntrade vi åter hemmet...


Sitter och väntar på att Annika ska höra av sig, så att jag kan hämta min guldgossar & gå en långis...


Kramen // Nilla

 
 
Karin

Karin

4 januari 2009 10:08

PM:et till utställningen hittar du via SKK:s hemsida, här: http://nemonet.swefair.se/templates/Page____163105.aspx

Ha det gott

http://bippeliboppen.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Nilla

4 januari 2009 10:18

Tack Karin....

 
Ingen bild

japps

4 januari 2009 20:03

Det är väl inte envägs kommunikation som gäller, när det gäller rasmontern, om man nu är intresserad kan man väl kontakta någon i styrelsen.......
Eller ?

 
Ingen bild

Nilla

4 januari 2009 20:21

Delar av styrelsen vet mycket väl om att både jag & Karin var beredda att ställa upp!

Jag har sagt till, hur många gånger ska man behöva säga till att man är bereed att ställa upp frivilligt på saker?

Mvh Nilla

 
Ingen bild

Nettan

4 januari 2009 20:42

Finns viljan så går allt att fixa. Kanske det var den man saknade.

Man kan inte säja att ingen i styrelsen ville ställa upp och därför beslöt man att inte ha någon rasmoter för SKV i Göteborg på MY Dog.

Först beslutar man väl om man ska delta eller inte. Sen får nån funktionär i uppdrag av styrelsen se till att beslutet genomförs.

Så har det ialla fall varit i alla andra klubbar jag har varit med i.

Vill man inte jobba när man sitter i en styrelse så ska man inte sitta där.

Hoppas att valberedningen i år fått ihop intresserade till styrelsen som både vill jobba och komma på styrelsemötena. Det kan inte vara riktigt att ha personer till omval för 2 år som inte prioriterar styrelsearbetet och inte kommer på mötena.

 
Ingen bild

Nilla

4 januari 2009 22:17

Vill förtydliga att jag INTE vill negligera SKV:s arbete, dom gör säkert ett jättebra jobb, jag undrade & tyckte bara att det var synd att det inte blev en monter på MyDog i år...

Mvh Nilla

 
Ingen bild

jaha

5 januari 2009 10:20

Du Nettan jag hoppas att du har anmält intresse för att gå in i styrelsen....
Det finns ett liv utanför styrelsen också, om folk inte varit på mötena kanske det beror på saker som ni andra inte vet... Men du tycks veta allt så jag önskar dig lycka till!

 
Ingen bild

Karin L

9 januari 2009 11:28

Att inte styrelesn kan ta i allt är ok. Men när det finns frivillga som vill ställa upp använd dom. Frivilliga medlemmar som vill jobba med t.ex en monter är väl bra. Jag tyckte det var jättekul att stå förra året och ville/vill ha lika kul igen!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 22 oktober 2012 13:38

Ja det var det jag hade 😃 inget farligt, men jäkligt jobbigt då jag mår illa, är yr och vinglar lite 😣 men det ska snart vara bra igen 😉 Sen när jag mår bra ska jag ta tag i min vikt, har gått upp lite sen jag slutade rök...

Av Pernilla - 22 oktober 2012 08:48

Så här dålig som jag är nu, har jag nog aldrig varit 😢 det började för tre veckor sen och håller på än 😞 först var jag sjuk i influensan ( hostan är kvar fortfarande) sen fick jag en infektion på högra ögat, den har gett med sig, nu i...

Av Pernilla - 25 augusti 2012 11:56

Jag fick ett brev, ett brev fullt av smärta och sorg, sorg över en sjuk hund ,en hund som fick avlivas pga epilepsi, ingen ska behöva uppleva det ! Vem bär ansvaret ? Uppfödarna ? Ja jag tycker det, det är bara dom som kan utesluta hundar med epileps...

Av Pernilla - 10 juli 2012 20:44

Nu är det ruggigt länge sen jag bloggade ☺ ska skärpa mig 😏återkommer inom kort 😘...

Av Pernilla - 15 augusti 2011 09:34


Ja nu var man åter i Sverige, regniga Sverige för att vara exakt   fast det är rätt skönt, det var ju rätt varmt nere i Makedonien ca +32 i snitt, vissa dagar + 42      Jag har 1 vecka kvar på semestern, men längar faktiskt lite tillbaka till job...

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards