Direktlänk till inlägg 29 januari 2009

Fyndat!!

Av Pernilla - 29 januari 2009 20:33

Ja i dag har jag verkligen fyndat, en kompis till mig skulle sälja sin Arraks Outdoor jacka + byxor...



Jag hastade dit för att prova & se på den, det passade så jag fick köpa det för otroligt låga 300 kr!!


Kom att prata om skor & hon hade ett par röda Ecco skor/kängor (Gore-Tex) som hon använt 2 gånger, sagt & gjort provade dom också och dom passade & jag fick köpa dom för 100 kr!!!


(Fast röda)


BILLIGT!!!


Sååå GLAAAAD...


Kramen Nilla

 
 
Lisbeth

Lisbeth

29 januari 2009 21:35

Snack om fynd!

Grattis!

http://www.geocities.com/ulvuskennel

 
camilla

camilla

30 januari 2009 18:50

Nu blev jag riktigt avis :)
Vilka fynd!!!

http://www.bentley.bloggagratis.se

 
Ingen bild

jette

30 januari 2009 19:02

känns det inte konstigt att gå i begagnade kläder. jag har råd att köpa nya

 
Ingen bild

Nilla

30 januari 2009 21:25

Det var väl onödigt elakt sagt Jette! Nä jag har inte råd att köpa det nytt tyvärr, med en bilräkning på 19.000 kr så får man spara in på annat!

Och som svar på din andra fråga, nej det känns inte konstigt att gå i begagnat då jag köpt det av en mycket god vän.....

Men kul för dig att du har råd att köpa nytt....GRATTIS!!!

 
Ingen bild

Annica Borg

30 januari 2009 21:52

Och även om man har råd att köpa nytt så är det väl bra när man kan köpa begagnat. Om inte annat så av miljösynpunkt!

Annica

 
Ingen bild

lisbeth igen

30 januari 2009 23:20

Nä nu blommar det...
Konstigt att gå i begangnat?

Tvärtom, tvärtom - det känns ypperligt!

Tänk så bra att få anvädning för något som en annan inte behöver!

Bra för ekonomin, miljön...

Hälsningar från Återanvändingens Mästare & halv smålänning (och stolt över det!) som av princip ALDRIG köper nytt om det kan undvikas - kläder, möbler, husgeråd, böcker, elprylar, bilar, m.m

Så det så!

 
Ingen bild

mmmm

31 januari 2009 08:37

Det var taskigt Jette.... Tur att du är så rik och att vi andra får gå i begagnade kläder.
Så onödig kommentar från din sida.... till vilken nytta måste jag fråga?

 
Ingen bild

niclas

31 januari 2009 11:20

hej snacka om kanoooon klipp,det är bara att säga grattis....snygga var dom ..hej då ha en bra dag.

 
Ingen bild

jette

31 januari 2009 18:25

Vaa!!!!
Det där inlägget har inte jag skrivit!!
Nå dum jävel har skrivit så, men inte jag!!
Jag köper faktiskt själv kläderna på myrorna åt min 2 åring ibland eftersom de växer så fort.

Till dig som skrev under med mitt namn! Du är för fan helt jävla sjuk i huvudet. Men även du kommer att landa en dag och då komer du inte att må så bra.....tro mig!!!

 
Ingen bild

Lena

31 januari 2009 21:28

Hej Nilla!!Det va ju super toppen klipp du har fått tag på!!Går själv i begagnade kläder det e ju jätte bra på alla sätt o vis att man kan köpa beganat!! Det måste ju betyda att det e kvailtets kläder eller??!!
Tycker att den vääldigt mogna person som har sååå mycket pengar borde köpa sig lite vett o ettiket för det e något den personen saknar i mängder eller varför inte ta o gå en liten charmkurs!! Eller varför inte ett liv!!
Kramar till dig Nilla i mänger för du e en person som e en vän i alla väder!!!

 
Ingen bild

Nilla

31 januari 2009 23:14

Okej Jette det var skönt att höra att det inte var du!!

Men herregud vad sjuk att folk börjar att använda andra människors namn för att skriva elaka saker till mig, detta är ju jätte svårt att komma till rätta med!


Till dig som använde Jettes namn, FY FAN VAD SJUKT & ELAKT, både mot mig & Jette!!!

Förlåt Jette !

Mvh Nilla

 
Lisbeth

Lisbeth

31 januari 2009 23:34

Hej Jette och välommen i klubben...

Det är någon (några?) som har ett perverst nöje av att så split i denna församling och göra det på så sätta att man skriver dumma, insinuanta och elaka saker i andra människors namn.

Det är något väldigt ruttet i denna den av (hund?)världen...

http://www.geocities.com/ulvuskennel

 
Ingen bild

Nilla

1 februari 2009 08:07

Kommer i fortsättningen inte ta in något elakt & taskigt oavsett vem som skriver, det är liiite synd då jag igentligen vill ha en öppen blogg & jag vill visa att inte hela välden älskar mig, men nu när dom använder andras namn och skriver i, så godkänner jag inget skit i fortsättningen!!!

Mvh Nilla

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 22 oktober 2012 13:38

Ja det var det jag hade 😃 inget farligt, men jäkligt jobbigt då jag mår illa, är yr och vinglar lite 😣 men det ska snart vara bra igen 😉 Sen när jag mår bra ska jag ta tag i min vikt, har gått upp lite sen jag slutade rök...

Av Pernilla - 22 oktober 2012 08:48

Så här dålig som jag är nu, har jag nog aldrig varit 😢 det började för tre veckor sen och håller på än 😞 först var jag sjuk i influensan ( hostan är kvar fortfarande) sen fick jag en infektion på högra ögat, den har gett med sig, nu i...

Av Pernilla - 25 augusti 2012 11:56

Jag fick ett brev, ett brev fullt av smärta och sorg, sorg över en sjuk hund ,en hund som fick avlivas pga epilepsi, ingen ska behöva uppleva det ! Vem bär ansvaret ? Uppfödarna ? Ja jag tycker det, det är bara dom som kan utesluta hundar med epileps...

Av Pernilla - 10 juli 2012 20:44

Nu är det ruggigt länge sen jag bloggade ☺ ska skärpa mig 😏återkommer inom kort 😘...

Av Pernilla - 15 augusti 2011 09:34


Ja nu var man åter i Sverige, regniga Sverige för att vara exakt   fast det är rätt skönt, det var ju rätt varmt nere i Makedonien ca +32 i snitt, vissa dagar + 42      Jag har 1 vecka kvar på semestern, men längar faktiskt lite tillbaka till job...

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards