Direktlänk till inlägg 1 maj 2009

NYA BILEN!!!

Av Pernilla - 1 maj 2009 06:28


Ja i onsdags var Mile & hämtade den nya bilen, jisses vad den är snygg & super skön att köra!!!!


Inställbar AC både fram & bak, så jag kan reglera temraturen bak för doggsen under körning.. Troligtvis så sätter vi även solfilm bak & i går var Mile i väg & köpte 2 nya burar, vill INTE ha en massa hundhår överallt


Den går som en dröm på vägarna...



(Inte våran, men en likadan)


JIPPIE!!!!!!!

 
 
Ingen bild

Linda

1 maj 2009 07:36

Lycka till med nya bilen.Hundburar är bra...även för säkerheten för hundarna.

 
Ingen bild

Lisbeth

1 maj 2009 08:53


Måste kännas underbart!
Grattis!

 
Isabel

Isabel

1 maj 2009 11:52

Supersnygg!!

http://kennelviking.bloggagratis.se

 
Ingen bild

jette

1 maj 2009 14:34

ja det är det jag alltid sagt köp saker på avbetalning eller va ihop med en från öststaterna, då kan man få allt

 
Ingen bild

Nilla

1 maj 2009 18:15

Hmm Jette det där förstod jag inte? Kan du förklara dig närmare?

 
Ingen bild

jette

1 maj 2009 19:55

Hur svårt kan det vara att förstå. Nilla tänk efter vilka är det som kommer från öststaterna.

 
Lisbeth

Lisbeth

2 maj 2009 10:17

Jag har faktiskt haft storpudel i 12 år och varit medlem i Pudelklubben. En mycket roligt tid! Min erfarenhet av pudelmänniskor är att de var (är?) trevliga människor och framför allt mycket kompetenta i hundsporten och duktiga med sina hundar.

Men en del av Jettes kommentarer gör mig lite osäkert, det låter helt enkelt inte riktigt snällt.
Hoppas jag har fel, för jag känner inte Jette - kommentarer om baltstaterna är dock outhärdligt tvetydig.

http://ulvus.bloggagratis.se

 
Helene

Helene

2 maj 2009 15:21

Nu måste jag kliva in! Jag brukar läsa Pernillas blogg för den handlar ffa om hundar, ett av mina stora intressen. Varför jag hittade hit är för att jag känner en annan bloggskrivare som länkat till Pernilla.

Jette, ditt lilla skräp! Ta du dina rasistiska åsikter och far åt helvetet! J***a kryp!

Pernilla, låt det rinna av dig som vatten på en gås. Jag var tvungen att gapa lite åt denna Jette men egentligen ska man inte bry sig om såna bedrövliga själar.

Helene

http://varghund.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Nilla

2 maj 2009 16:56

Den stora frågan är om det är RÄTT Jette som skriver, eller om det är den STORA anonyma som skriver under falskt namn titt som tätt!

Rasistiskt Ja det var det, men om man ska hård dra det så menar "Jette" att svensken inte kan köpa något om det inte är på avbetalning, är det bara utlänningarna som har pengar? Är svenskarna lata och jobbar inte lika hårt? Sicken tur att jag träffade en hårt arbetande man som kan köpa lilla fattiga mig en bil.......

 
Ingen bild

jette

5 maj 2009 21:00

Det ÄR inte jag som har skrivit de inläggen....så ni vet!
Jävla sätt att hänga ut mig.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 22 oktober 2012 13:38

Ja det var det jag hade 😃 inget farligt, men jäkligt jobbigt då jag mår illa, är yr och vinglar lite 😣 men det ska snart vara bra igen 😉 Sen när jag mår bra ska jag ta tag i min vikt, har gått upp lite sen jag slutade rök...

Av Pernilla - 22 oktober 2012 08:48

Så här dålig som jag är nu, har jag nog aldrig varit 😢 det började för tre veckor sen och håller på än 😞 först var jag sjuk i influensan ( hostan är kvar fortfarande) sen fick jag en infektion på högra ögat, den har gett med sig, nu i...

Av Pernilla - 25 augusti 2012 11:56

Jag fick ett brev, ett brev fullt av smärta och sorg, sorg över en sjuk hund ,en hund som fick avlivas pga epilepsi, ingen ska behöva uppleva det ! Vem bär ansvaret ? Uppfödarna ? Ja jag tycker det, det är bara dom som kan utesluta hundar med epileps...

Av Pernilla - 10 juli 2012 20:44

Nu är det ruggigt länge sen jag bloggade ☺ ska skärpa mig 😏återkommer inom kort 😘...

Av Pernilla - 15 augusti 2011 09:34


Ja nu var man åter i Sverige, regniga Sverige för att vara exakt   fast det är rätt skönt, det var ju rätt varmt nere i Makedonien ca +32 i snitt, vissa dagar + 42      Jag har 1 vecka kvar på semestern, men längar faktiskt lite tillbaka till job...

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards