Alla inlägg den 7 juni 2009

Av Pernilla - 7 juni 2009 19:06

Vill börja med att tacka alla som grattat mig & Annika till Rex & Lokes framgångar i ringen i går TACK!!!

*********************


STURE


Och så till den stora lydnadsdagen i dag!

Det var en drös Vättar med mattar hussar som dök upp i dag

Vi blev 14 pers med 9 hundar & en gästspelande liten Valp som lystrade till namnet Sture, vi startade kl 10.00 med att Gittan gick igenom dagen, pratade lydnad & visade på klicker & target under tiden så fikade vi med goa mackor & kaffe.



Sen tränades det på fram till kl 12.30 då vi käkade lunch.



Det bjöds på kyckling, potatissallad, bröd med dryck till.



Sen var det dax för lydnad igen med olika moment.


 Jag kunder tyvärr inte delta hela tiden då jag dagen till ära hade föräras med en grymmevärk i mina leder "Igen" troligen en sur efterdyning från i går..


Sen så hade jag ju kökstjänst *S*





Kl 15.00 var det dax för fika igen & genomgång av dagen, jag tror att det var mycket nöjda & framförallt trötta mattar, hussar & hundar som gick hem i dag!!



Tack allihop som kom i dag, det var JÄTTE trevligt!



Och ett JÄTTE TACK till Gittan!!!



Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards