Alla inlägg under november 2010

Av Pernilla - 5 november 2010 08:45

Ja i dag ska vi i väg till vet & förhoppningsvis ta bort Rockys stygn, det har sett JÄTTE fint ur hela tiden tills i onsdagskväll, vet inte om han lyckats komma åt det på någe vis, han har fått ett "sår" vid sidan av stygnen, ser ut som skrapsår, och det är lite irreterat, får se vad dom säger på Västra Djursjukhuset i dag (som för övrigt är den absolut bästa vet kliniken i mina ögon)


Marko hade teorin för körkortet i går & han klarade det!  

GRATTIS min duktiga son, är stolt över dig, nu har du snart lappen......  



Ha en bra dag alla...Kramen

Av Pernilla - 3 november 2010 06:27

Kommer nog att bli denna typen av pensionär! Hoppas det i allafall..Kolla in länken, det är ett nytt program som startat på kanal 5 som heter PENSIONÄRSJÄVLAR Det var lääääänge sen jag skrattade så mycket....  


  

Jag om 50 år......  

Av Pernilla - 2 november 2010 19:34

   Detta är en snygg man!!!!!


Och ni som älskar julen Ulle & Mikaela...Håll till godo      



Hi hi hi hi hi hi....  

Av Pernilla - 2 november 2010 17:14

Ulle & Mikaela så ser sexiga män ut!!!


Se & lär


        MUMS...........................


Och jätte tack för att för att jag fick låna aktivitets tavlorna, dom uppskattades.....      Kram....  

Av Pernilla - 1 november 2010 06:19

Yes nu är den byggd     Rocky går jättefint upp på den, men kan ännu inte gå ner på den för han får spjärna för mycket med bakbenen då han går neråt & det funkar si så där bra nu då han är ny opererad.....Men som sagt annars funkar den bra & det går framåt för honom, på fredag ska vi ta stygnen & kanske få börja gå liiiiite längre promenader, just nu tycker han att vi går på tok för korta & trista, det blir ju bara runt huset på 10 min.


Ska även få låna några aktivitets tavlor i dag (Tack Mikaela  ) Måste ju aktivera honom på annat vis nu när han blir piggare & piggare men inte får röra på sig så mycket...


Promenad planerad 7 novemeber kolla in Vav-sidan


Ha en bra dag......Kramen   

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards