Direktlänk till inlägg 21 maj 2007

Måndag morgon och det är segt!

Av Pernilla - 21 maj 2007 06:09

SUPRISE!!!!


Ja jag lever än, trots att det finns dom som skjuter hej vilt omkring sig


Jag mår riktigt bra i dag, bättre än på länge, människor har visat sina rätta ansikten ( Och dom var inte vackra)


Och jag har fått ett ENORMT stöd!

TACK för alla mail!


Det är i nöden vännerna prövas.....



I går på morgon turen så tog jag med kaffe & frukost mackan

och denna utsikten njöt jag av medans jag åt


När det ar avklarat så fortsatte jag min härliga promenad, jag stötte på en tjej med en löptik & pojkarna mina blev som tokiga


När vi stog där och pratade så damp det plötsligt ner någe grönt på marken...........


Snacka om att bli snopen, det var en papegoja!


Den hade suttit gömd bakom hennes hår *S*



Ha en bra dag alla, nåja nästan alla!


Nilla






 
 
Nina

Nina

21 maj 2007 08:21

Hallu!

En goja? ja snacka om att man skulle bli snopen :)

Men jisses! Folk HAR verkligen inget viktigare för sig...hoppas det löser sig...

önskar dig en bra dag kramis

http://niniz.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Bettan

21 maj 2007 09:50

Lyckost! Varför händer allt trevligt dej? Vi hade en rödhuvad parakit i början av 70-talet. Han pratade en hel del och trackade min schäferhane. Red på hans rygg och styrde honom genom att bita i öronen. Men ......inerst inne, de hade ett slags kärlek hat förhållande så var de mycket goda vänner.

 
Nalle

Nalle

21 maj 2007 12:48

Datorn kaputt. Stort fel. Burken fick åka till tillverkar´n för felsökning och åtgärd. Tog en HEL månad! Well I´m back, and for what!
Surfade runt i cyberrymden på en del bloggar. Some nice. Some Vey nice and some utterly TERRIBLE!!
Strök dem direkt från mina favissar och råder er uppriktikt att göra detsamma. Är glad att jag inte tillhör the opposite sex och därmed inte löper risken att bli en sinnesförvirrad klimakteriehäxa. Gu´ske lov alltså. Kärringarna bringar ju skam över rasen.
Låt dem förtvina i sina egna spyor och sopor.

http://Vill EJ ha fanskapen på halsen

 
Olsen

Olsen

21 maj 2007 12:58

Ibland undrar man vad det tar åt folk...

http://rex.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Bettan

21 maj 2007 13:46

Gojan hette Niclas och blev 36 år! Vovven hette Sir Jack of London och de bodde hela sina liv på västkusten nära havet.

 
Ingen bild

Nilla

21 maj 2007 14:55

Hej Nalle, sicken tur att jag inte är kärring än då......

 
Marilouise Hansson

Marilouise Hansson

21 maj 2007 15:41

Hej Nilla
Har kollat på dina snygga hannar. Superfina båda två. Har en liten tik på 8 månader. Hon har inte löpt än men det skulle vara kul att ta valpar på henne i framtiden.
Vi bor norröver i Jämtland men reser till Skåne på somrarna. Kommer gärna och hälsar på snyggingarna på nerresan i juni om vi får.
Har även kollat in din hemsida så jag mejlar dig.

http://Grönnås

 
Ingen bild

Nilla

21 maj 2007 15:58

Marilouise du är varmt välkommen!

Mvh Nilla

 
Ingen bild

Mikaela

21 maj 2007 18:36

Till Nalle!

Är 23år med rätt så hett (ett rim, hurra) temperament och har blivit kallad häxa mången gång. Häxa kommer inte med ålder, häxan är man när man tycker att man förtjänar det! Som sagt, jag är 23år, en riktig häxa när jag vill och ser det för det mesta som något positivt! :)

 
Nalle

Nalle

21 maj 2007 19:09

Tjena tjejer
Ni verkar va schysta brudar och i lite lämpligare ålder än skräcködlorna. Har ni vägarna förbi 08-området får ni gärna titta förbi på en fika.
Fram till och med världsutställningen 2008 håller jag i en del arrangemang för Stockholms stad främst för våra internationella gäster. Mitt gammelfolk hade västgötaspets så jag är mycket intresserad av dem. Vill rasen allt gott och speciellt nu när världens focus ligger på Sverige och Stockholm vill vi inte ha några illasinnade virrhönor på sta´n. Just people like You my ladies.
Har kollat litet på era hundar. Nice. Jag har bott i The big Apple ett antal år så svenskan är därefter. Ska fila på den.
See You

http://Vill EJ ha fanskapen på halsen

 
Ingen bild

Mikaela

21 maj 2007 19:27

Hej Nalle.

Vi ska till världsutställningen så guidning vore kanske inte fel! ;)

För här har du en virrhöna som borde få en GPS inopererad! :)

 
Ingen bild

Mikaela

21 maj 2007 19:32

Förresten, skräcködlor? Lite vanlig vänlighet skadar inte.....Även om jag inte delar åsikter med alla bör man respektera damer av alla åldrar! Själv hoppas jag få träffa en del av de här damerna och prata med dom och utbyta erfarenheter!

Så, buga för damerna istället och ska det kritiseras gör det får vad de säger och inte för deras ålder!

Men ja, vi är schysta brudar här i väst! Vett la´du!

 
Nalle

Nalle

21 maj 2007 19:32

Girls
Don´t worry. Be happy! I will guide You.

http://Vill EJ ha fanskapen på halsen

 
Ingen bild

Bettan

21 maj 2007 20:27

Kramar om........

 
Bippeln

Bippeln

21 maj 2007 22:31

Läser ofta din blogg och förvånas över hur folk kan utmärka sig .......

Men som Grynet säger:
"Ta ingen skit tjejen!!!!"
Här kommer en stärkande kram ...

http://bippeliboppen.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Nilla

22 maj 2007 07:05

Tack Bippeln.... Det värmde

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 22 oktober 2012 13:38

Ja det var det jag hade 😃 inget farligt, men jäkligt jobbigt då jag mår illa, är yr och vinglar lite 😣 men det ska snart vara bra igen 😉 Sen när jag mår bra ska jag ta tag i min vikt, har gått upp lite sen jag slutade rök...

Av Pernilla - 22 oktober 2012 08:48

Så här dålig som jag är nu, har jag nog aldrig varit 😢 det började för tre veckor sen och håller på än 😞 först var jag sjuk i influensan ( hostan är kvar fortfarande) sen fick jag en infektion på högra ögat, den har gett med sig, nu i...

Av Pernilla - 25 augusti 2012 11:56

Jag fick ett brev, ett brev fullt av smärta och sorg, sorg över en sjuk hund ,en hund som fick avlivas pga epilepsi, ingen ska behöva uppleva det ! Vem bär ansvaret ? Uppfödarna ? Ja jag tycker det, det är bara dom som kan utesluta hundar med epileps...

Av Pernilla - 10 juli 2012 20:44

Nu är det ruggigt länge sen jag bloggade ☺ ska skärpa mig 😏återkommer inom kort 😘...

Av Pernilla - 15 augusti 2011 09:34


Ja nu var man åter i Sverige, regniga Sverige för att vara exakt   fast det är rätt skönt, det var ju rätt varmt nere i Makedonien ca +32 i snitt, vissa dagar + 42      Jag har 1 vecka kvar på semestern, men längar faktiskt lite tillbaka till job...

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards