Alla inlägg den 25 juli 2007

Av Pernilla - 25 juli 2007 07:56

Ja jag är avis på våra vänner som drog till Kroatsien förra veckan!


Fick ett sms i går dom hade 38 grader & sol



Och vad har vi!! Ja just det REGN....Jag är sååå jäkla trött på regnet, det har ju inte varit någon sommar i år, NÅN enstaka dag med värme & sol inge mer



Nästa sommar drar vi från Sverige det är ett som är säkert!


Då åker vi ner till Makedonien, stannar 2 veckor hor Miles föräldrar sen drar vi till Ohrid ett underbart ställe i Makedonien


Här kommer lite bilder!


Detta är sjön Ohrid



Här bor vi!



Jag och Mile på Hotellet


Här är hela gänget på en underbar flytande fiske restaurang


Marko & Nikola på Hotellet


Shopping runda i Ohrid


SÅ helt klart ska vi åka ner nästa år, ingen tvekan alls!


Kram alla


Nilla


Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards