Direktlänk till inlägg 19 februari 2008

Skiter i det här nu!!

Av Pernilla - 19 februari 2008 16:03

Är så jäkla trött på att vissa läser min blogg som fan läser bibeln.



Hoppas att alla får en bra dag!!


Kramen nilla

 
 
Ingen bild

Linda

19 februari 2008 18:06

Hoppas du får en bra kväll,kram!

 
Nalle

Nalle

19 februari 2008 21:16

Gulledej!

http://Vill EJ ha fanskapen på halsen

 
Ingen bild

Nalle

19 februari 2008 22:00

Ska du inte ha napp åxå ?

 
Ingen bild

Nilla

19 februari 2008 22:56

Nope napp kör jag inte med...För kinky för mig.....

 
Ingen bild

Gittan

19 februari 2008 23:29

De tunna gummistövlarna då..?????+Napp...
DET hade varit ngt det!

 
Ingen bild

izarra@live.se

20 februari 2008 00:00

Hej Pernilla

Jag har blivit förtjust i din ras västgötaspets och går in på din blogg ofta. Din sida är mycket rolig och informativ för en "nybörjare" som mej.

Jag söker en liten fyrbent vän och har några frågor som jag skulle bli glad över att få din syn på.

Hur hittade du dina hundar och varför valde du dessa kennlar/uppfödare?

Varför blev det just västgötaspets?

Har du ångrat dig någon gång?

Vilken färg och kön föredrar du?

Svans eller inte svans?

Hur stor vikt tycker du man skall lägga vid föräldradjurens meriter? Alt utförda veterinära undersökningar?

Valp eller en vuxen hund?

Jag känner mej villrådig inför valet av valp/hund och skulle uppskatta om det är något annat viktigt du tycker man skall tänka på.

Izarra



 
Ingen bild

Nilla

20 februari 2008 05:31

Åhhh Gittan vad Mile skulle bli glader då!! *ASG*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 22 oktober 2012 13:38

Ja det var det jag hade 😃 inget farligt, men jäkligt jobbigt då jag mår illa, är yr och vinglar lite 😣 men det ska snart vara bra igen 😉 Sen när jag mår bra ska jag ta tag i min vikt, har gått upp lite sen jag slutade rök...

Av Pernilla - 22 oktober 2012 08:48

Så här dålig som jag är nu, har jag nog aldrig varit 😢 det började för tre veckor sen och håller på än 😞 först var jag sjuk i influensan ( hostan är kvar fortfarande) sen fick jag en infektion på högra ögat, den har gett med sig, nu i...

Av Pernilla - 25 augusti 2012 11:56

Jag fick ett brev, ett brev fullt av smärta och sorg, sorg över en sjuk hund ,en hund som fick avlivas pga epilepsi, ingen ska behöva uppleva det ! Vem bär ansvaret ? Uppfödarna ? Ja jag tycker det, det är bara dom som kan utesluta hundar med epileps...

Av Pernilla - 10 juli 2012 20:44

Nu är det ruggigt länge sen jag bloggade ☺ ska skärpa mig 😏återkommer inom kort 😘...

Av Pernilla - 15 augusti 2011 09:34


Ja nu var man åter i Sverige, regniga Sverige för att vara exakt   fast det är rätt skönt, det var ju rätt varmt nere i Makedonien ca +32 i snitt, vissa dagar + 42      Jag har 1 vecka kvar på semestern, men längar faktiskt lite tillbaka till job...

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards