Alla inlägg den 28 november 2008

Av Pernilla - 28 november 2008 06:11


Jag har kommit till insikt, och det tack vare en mycket vis dam

(Tack! du vet vem du är)


Nu har hundarna varit ute och gjort det dom ska, fått sin lilla knäckemacka med leverpastej, så nu har dom gått och lagt sig igen, man blir lite avis, för det är precis vad jag skulle vilja göra nu, gå och lägga mig igen!!


Men jag ska i väg till jobbet, många sjuka och mycket att göra!


Föresten vi har haft personalmöte och vet ni vad!!


VI HADE JÄTTE TREVLIGT!!



Nästa vecka verkar det som Mile ska veta om han får vara kvar på Volvo eller inte, det lutar åt att han ska få vara kvar


I helgen åker julsaker & advents sakererna upp, det är lika mysigt varje år...



Vill skicka en kram till en mycket kär vän, som har det jobbigt just nu.


"Ibland måste man låta ambitionen vila"



Kram


// NIlla





Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards