Alla inlägg den 23 mars 2008

Av Pernilla - 23 mars 2008 12:15

Rocky mår snäppet bättre i dag, som det ser ut nu så läker det bra, men han är inte utom fara, allt hänger på om vävnaden håller sig frisk, men kanske kanske får han komma hem i morgon OM det ser bra ut!!



Han vill dock inte äta & det vill dom att han gör innan han åker hem, men jag är helt övertygad om att han äter när vi kommer.....*S*



Men vi får inte hälsa på honom i dag..."skit också"


Kram & tack alla....

Nilla

Av Pernilla - 23 mars 2008 06:44

Åhhh vad jag hoppas att vi får hälsa på Rocky i dag, och att han är bättre!


Rex har deppat ihop totalt, han är en våt fläck utan sin pappa!

Han syns inte finns inte, möter vi andra hundar ute så går han en omväg vill absolut inte möta dom *L*


Hemma ligger han bara och suckar, lilla plupperupen!!


Nu är det bara att hoppas att vävnaden som är skadad i Rockys magmun/strupe läker som det ska, jag har fått frågan av många och dom undrar vad det var för ben, och det var ett vanligt hund tuggben



Behöver jag tala om att alla tuggben är kastade & inga nya kommer innanför dessa dörrar!


Jo märgben kommer dom att få!


Jag uppdaterar så fort jag vet något!


Kramen alla & tack för erat stöd, det värmer!!


Nilla



Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards