Alla inlägg den 24 mars 2008

Av Pernilla - 24 mars 2008 16:10

Ja nu har vi varit & hämtat våran guldklimp, & jisses så glad han blev när vi kom, han ylade av lycka, han visste inte vart han skulle ta vägen!!



Vetrinären vi träffade berättade att Rocky varit MYCKET nära döden & att han har mycket kraftiga skador i matstrupen, han mår bra nu, men vi måste hålla noggran koll på allmäntillståndet & ta tempen varje dag, han ska äta i princip flytande kost (RC Recovery), då inte matstrupen får påfrestas, han ska ha 4 olika sorters medicin 3 gånger om dagen!!


Detta var vad dom plockade upp!


Han är absolut inte utom fara sa vet, men på god väg! Nu är det bara att hoppas på att inga komplikationer uppstår!..


Vi ska på återbesök på fredag!!!



Av Pernilla - 24 mars 2008 10:29

Rockypocky får komma hem i dag, han är fortfarande inte helt bra, men det kan han ta igen hemma!!


Vi kan ju tacka gudarna att han är försäkrad, för slutsumman blev 21.000


Det tråkiga är att dom inte kan direktreglera, så det är bara att hosta upp 21 papp & se glad ut!!


Men skit samma vi får ju hem honom & han ser ut att repa sig!!


Jag är såååå jäkla glad & tack ALLA som har stöttat mig, det har betydigt väldigt mycket för mig att komma in & läsa alla tröstande ord i bloggen!!


ETT STORT TACK TILL ER!!


Vi ska hämta honom kl 14.00


Kramen


Nilla

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards