Alla inlägg den 31 maj 2008

Av Pernilla - 31 maj 2008 17:47

I går kväll/natt skulle jag & Annika åka och hämta min son Marko (17år) hos en kompis i Torslanda (ca 2mil från oss)


När jag kommer dit berättar han att en av kompisarna har fått sig en stöt, han skulle tända en lampa och dosan var borta, så han stack handen rätt in, han föll ihop med kramper och fick jätteont.


Så det vara bara att åka upp till Östra, dom tog in honom nästan på en gång & tog tester, vi ringde Magnus föräldrar som kom på 2 röda.


Han hade klarat sig utan några större skador, han var blå på tummen och hade ont i armen!!


Han hade otrolig tur han fick 240 volt genom kroppen!


Vi var hemma ca kvart över tre!!


Kom i säng vid 4!!


Och jag skulle upp kl 8.00

Så man kan lugnt påstå att jag är trött idag!!



I dag kom Magnus med kompisarna och lämnade  blombuketter till mig & Annika. GÖLLIGT!!






Magnus är han med vita skjortan!


Vi har även fått besök i våran fågelholk!




Ha en fortsatt varm dag!!


Nilla



Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2008 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards