Alla inlägg den 22 juni 2008

Av Pernilla - 22 juni 2008 07:36

I dag blir det ringträning på klubben, Rex går riktigt bra nu & han ställer sig skit snyggt!


Nu på morgonen ska vi ta oss en långtur, det börjar bli väldigt pirrigt & nervöst nu inför WDS, men det ska bli sååå kul.


I morgon får jag veta om det blev några puppisar i magen på Nova, jag håller tummar & tår, men troligtvis är hon inte dräktig, men hoppet är det sista som överger en.......


Min nästa Västgötaspets ska bli en brun hane med svans eller en brun tik med svans.


Och dom ska ha nordiska namn som Brodde eller Assi


Men det blir inte förens om några år!


Föresten är det NÅGON som känner till den Finska domaren Heikkinen-Lehkonen Paula  som ska döma västgötaspets hanarna på WDS har frågat flera uppfödare & ägare av Västgötaspets, men INGEN verkar känna till henne!!??  Nån som vet vem hon är??


Ni får ha en bra dag i dag...


Kramen Nilla






Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards