Alla inlägg den 21 juni 2008

Av Pernilla - 21 juni 2008 08:06

ja det blev en riktigt trevlig dag i går, vi klarade oss nästan helt från regnet, vi slog för säkerhets skull upp ett party tält!


Vi blev ett par grannar som satt ihop & käkade & hade det mysigt!


Efter maten var det dax för kubb

Även Rex ville vara med, det var ju pinnar & det är ju kul!


Även en av grannarnas hund Max var med, det är en guda snäll dalmatiner blandis, fast det åskade liiite & då kröp han under bordet, han hatar smällar & dunder, då blir han rädder...


I mellanåt så tog vi in hundarna & då låg Rex så här och tyckte synd om sig själv


Även kaffe med gott fika hans med!


Det blev en riktigt mysig Midsommar afton!!


Ha det så gött alla......


Kramen Nilla

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards