Alla inlägg den 15 september 2008

Av Pernilla - 15 september 2008 07:17


Då var det måndag igen, tänk vad helgen går fort, fast jag ska inte klaga, jag jobbar tis & Ons, sen är jag ledig i 11 dagar!


I går lånade jag hem de nya boken HUND.



Det var en mycket trevlig läsning, tyckte att dom hade fått med det mesta på en så pass kort beskrivning av Västgötaspetsen.


Är det nån som vet vilka hundar som är representerade i boken??


Ser väldigt fina ut i allafall!


I dag har jag börjat att banta igen, har gått upp några kilon.



I dag ska jag ha Tyko hos mig, det är alltid lika trevligt, jag ska ju ha honom 1 vecka snart, då Annika & barnen åker på sol semester!!


Hoppas att alla får en bra dag i dag!



Kram Nilla

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards