Alla inlägg den 19 september 2008

Av Pernilla - 19 september 2008 07:15

 


Det blev en hektisk dag i går...........


Jag var först hos läkaren med min axel, fick kortison spruta & utskrivet Tramadol, sen i väg på möte på jobbet, efter det hem fixa middag till barnen, sen i väg till mamma & hjälpa henne, även uppplockning av Tyko skulle hinnas med!!


Men allt gick bra & jag var hemma igen vid åtta på kvällen.


Och jag har sovit hela natten utan att vakna av smärtorna.


Tyko har sovit sin första natt hos oss och det gick jättebra, den lille prinsen är ju van att sova i mattes säng


Men se det går inte här, inga hundar i sängarna eller på övervåningen sen jag blev allergisk!!


men han klarade det jättebra, inte ett ljud i natt, han har sovit gott i soffan i stället med Rocky & Rex.


Nu är Annika nere på Kreta & njuter av värmen, solen & härliga bad!



I dag ska jag bara ta det lugnt...


Västgötaspets valpar födds snart hos.


Christina Sjöström

LUND

Christinasjostrom56@hotmail.com

Tele 046-771249

e Kopparås Rex Urstarke St

u: Stenrikas Djärva Davina Ls


Parad 08 08 08




Hoppas att alla får en bra dag!!


Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards