Alla inlägg den 14 september 2009

Av Pernilla - 14 september 2009 22:20

 Ja då var man rödhårig då Skrattande

 

  

Blev faktiskt väldigt nöjd!!!

 

Kramen...

Av Pernilla - 14 september 2009 12:31

Läs ordförandes rader på Skv:s hemsida & hans uppmaning att kontakta dom om vad vi vill ha, vad vill vi att klubben ska göra för just oss, vad är vi intresserade av?

 

Faktiskt mycket bra & sant skrivet av Jan H, vi är inte alltid överens men när något bra blivit sagt ska det äras!!Skrattande

 

Kan bara hålla med om att man ska gå på års-möterna, men inte alltid att man kan, fler medlemsmötet kanske kunde vara nått?

 

Jag kommer att fortsätta med mina aktiviteter som faktiskt inte bara består av promenader utan jag har även haft viltspårskurser, kantarellsök,lydnad & agility kurser+ en massa annat.....

 

Och kommer som sagt att fortsätta med det, höstträff med svamp plockning står härnäst på agendan....

 

Den 26/9 ska jag & några till vara med på en anatomikurs med våra hundar & får dom isärplockade, kan ju hoppas på att få dom rätt ihopsatta efteråtFoten i munnen

 

Det ska bli kul, alltid lär man sig nått....

 

Hoppas att alla får en bra dag

 

  

 

Vilket jag tänker göra i kväll......

 


 

//Nilla

 

 

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20
21 22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards