Alla inlägg den 20 mars 2010

Av Pernilla - 20 mars 2010 07:32

Det är verkligen svårt detta med foder!! jag ger mina RC-sensibel + ett hopkok med ris, nötlever & nötfärs, jag har det mest i för smakens skull hundarna bara älskar det....

 

När Rex blev kemisk kastrerad så började jag att köpa RC light foder, problemet var bara att Rex blev superfisig & bajsade jättehögar, när den kemiska kastreringen gått ur kroppen så gick jag tillbaka till RC-Sensible, det jag är rädd för nu är att Rocky som blivit kastrerad & ska ha 20% mindre mat ständigt kommer att vara vrålhungrig, byter jag till Rc light så kommer jag med största sannolikhet få samma problem som med Rex & det hela beror nog på ökade fibrer i maten & veten...

 

Jag kör vidare på det foder jag har nu så får jag se, men jag är rädd för att Rocky kommer att bli tjock..

 

  

 

 

Ska snart ge mig ut på en morgon tur...

 

Ha en bra lördag...

 

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards