Alla inlägg den 30 april 2010

Av Pernilla - 30 april 2010 06:54

Ja det känns som om det börjat lätta lite, i allafall magen   Nu har jag ett annat problem, örat, har fått en metalisk ton i högra örat, skit läskigt. det låter som om när man drar ett finger runt en glaskant   Så det blir till att besöka läkaren i dag, ska samtidigt fråga hur jag ska göra med Voltarenen för det är troligtvis den som har ställt till det med magen....

 

I går skickade jag in kort till extra film för att dom ska göra ett plakat till Markos student, när jag satt och letade kort så föll faktiskt en tår, tänk vad tiden har gått fort! Marko är på väg att ta sin student, han har träffat en genom go tjej & ska söka in på polishögskolan, han är på väg ut i livet!!   

 

 

Nää nu ska jag ta och koka mig en kopp kaffe & sen ringa läkaren...

 

Kram ha en bra dag.    

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards