Direktlänk till inlägg 22 augusti 2007

Trodde inte att jag skulle behöva!

Av Pernilla - 22 augusti 2007 16:47

Men jag får börja med det dom flesta gör, kolla inläggen innan dom kommer in på bloggen, kalla det fegt eller vad ni vill.


Men JAG tar inte heller hur mycket skit som helst.


Det är några som har gett sig den på att jag ska knäckas, men se det går inte!


Jag är jäkligt glad att jag har så otroligt många vänner..............


TACK för att ni finns, ni vet vilka ni är.....


Kram Nilla

 
 
Ingen bild

Lena

22 augusti 2007 17:07

Bry dig inte om dom, jag vet vad du går för.

Du är en bland dom ärligaste människor jag har lärt känna.

Sen kan du vara lite burdus i din framtoning, men du vill ju bara väl.

Men det är ju sån som du är, och ändra inte på dig för allt i världen, du är bra som du är.

Kram Lena

 
Ingen bild

Ann-Christin Larsson

22 augusti 2007 17:15

Cognito ergo sum!

Efter att ha haft "förmånen?" att på nära håll följa bland annat schäferaveln genom både mina farföräldrar föräldrar och nu vår egen uppfödning och vad rashygienen har medfört för denna ras kan jag tyvärr inte se på verkligheten med samma naiva ögon som dej Åsa.

En av västgötaspetsens fördelar är just det att den inte är någon brukshund utan den lille gårdsvaren och självvallaren. Men detta kommer med nog snart att enbart vara ett minne blott.
Vi har länge funderat på att skaffa västgötaspets men kommer nog att avstå eftersom det inte verkar finnas något intresse att bevara ursprungsegenskaperna för rasen.

Min och min mans ambition med vår egen avel är valpköpare som är nöjda och glada över sina fyrbenta vänner. Som inte behöver ha fjärilar i magen och inte känner sig tvingade till något utan är fria att göra det de vill med sina hundar. Hittills har vi lyckats väl till detta behövs mycket tur och litet skicklighet eftersom vi inte nått gudomlighetens höjder än. Ironiskt…

"Frisk är endast den som inte är tillräckligt undersökt."

 
Ingen bild

......

22 augusti 2007 23:02

Det finns massor med intresse för att bevara ursprungsegenskaperna hos vgs!

Bara för att alla inte gapar i ett forum och tror sig vara förmer än andra betyder det inte att man inte jobbar för att bevara ursprunget! Skitsnack!

 
Ingen bild

Nilla

23 augusti 2007 06:18

Det är fler än jag som kräks i sina bloggar, men det är väl okej, det gapas en hel del om mig i några andra bloggar, men det är väl inte samma sak..........HYCKLERI!!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 22 oktober 2012 13:38

Ja det var det jag hade 😃 inget farligt, men jäkligt jobbigt då jag mår illa, är yr och vinglar lite 😣 men det ska snart vara bra igen 😉 Sen när jag mår bra ska jag ta tag i min vikt, har gått upp lite sen jag slutade rök...

Av Pernilla - 22 oktober 2012 08:48

Så här dålig som jag är nu, har jag nog aldrig varit 😢 det började för tre veckor sen och håller på än 😞 först var jag sjuk i influensan ( hostan är kvar fortfarande) sen fick jag en infektion på högra ögat, den har gett med sig, nu i...

Av Pernilla - 25 augusti 2012 11:56

Jag fick ett brev, ett brev fullt av smärta och sorg, sorg över en sjuk hund ,en hund som fick avlivas pga epilepsi, ingen ska behöva uppleva det ! Vem bär ansvaret ? Uppfödarna ? Ja jag tycker det, det är bara dom som kan utesluta hundar med epileps...

Av Pernilla - 10 juli 2012 20:44

Nu är det ruggigt länge sen jag bloggade ☺ ska skärpa mig 😏återkommer inom kort 😘...

Av Pernilla - 15 augusti 2011 09:34


Ja nu var man åter i Sverige, regniga Sverige för att vara exakt   fast det är rätt skönt, det var ju rätt varmt nere i Makedonien ca +32 i snitt, vissa dagar + 42      Jag har 1 vecka kvar på semestern, men längar faktiskt lite tillbaka till job...

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards