Alla inlägg den 9 oktober 2007

Av Pernilla - 9 oktober 2007 07:49

Ja nu är det riktigt kallt på morgonen & älg jakten är i gång!


Man kan ju alltid hoppas på att en älgstek landar hos mig, det ÄR ju så gott!! Så om det är nån som känner en jägare som får en stek över så vet ni vem som vill ha den!!


Ja jag är ledig i dag med, men i morgon jobbar jag allt!

Ska nog åka i väg i dag & köpa lite hundkex till doggsen, det var ett tag sen.


Kanske bjuda hem några kompisar på fika i eftermiddag, ja jag får se....



I dag blir det stekt makrill till middag med kokt potatis & go dillsky till....



Näää nu ska jag käka frukost & sen ut med hundarna!


Ha en bra dag!!!!


Kram Nilla

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards