Direktlänk till inlägg 16 juni 2008

God morgon blogg vänner!

Av Pernilla - 16 juni 2008 07:48

Ja och ett och annat dumhuvud som läser min blogg!

(Tror ni vet själva vilka ni är)


Nu är det ca 2 veckor kvar tills WDS det ska bli såååå kul, dels att få vara med om denna stor utställning & dels att träffa alla trevliga människor.


Vi åker redan upp fredag förmiddag, vi blir 4 pers i min bil, Iris, Anki & Therese åker med mig!!, så bensin delat på 4 känns okej med tanke på bensinpriset!!


Vi ska bo på ett hotell som ligger riktigt nära utställningen, så vad jag fattar så slipper jag ta bilen till utställningen.


På lördag ska jag stå i montern hela dan i hop med en tjej, ingen jag känner men det ska bli kul, alltid kul att träffa nytt folk, vi är tyvärr bara 2 st på lördagen, så OM det är någon som kan ställa upp & stå korta stunder på lördagen vore det bra,  en föruttsättning är att ni har Västgötaspets eller har god kunskap om rasen!!


Vi är ett gott gäng från hundklubben som ska åka, jag ska dela rum med Bodil hon har två st Wheaten, den ena ska jag kanske visa på lördagen

"Ve & fasa" *S*


I dag regnar det i Göteborg, lite trist, men markerna behöver vatten, men det kan väl regna på nätterna & vara sol på dagarna!


Hoppas att alla får en bra måndag...


Kram Nilla



 
 
Lisbeth

Lisbeth

16 juni 2008 12:49

Pernilla!
Någon uppmärksammade mig på en gästbok nära Dig. Man häpnar...

Vad är det för hyfs på människor nuförtiden? Ber man verklig folk "hålla tyst" i en gästbok?

Bry Dig inte om dessa omdömeslösa personer. En sak är svårt att förstå; var drar just västgötaspetsen, som är en trevlig hund, till sig så många knäppgökar?

http://skotte.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Nilla

16 juni 2008 13:33

Kan bara hålla med dig Lisbeth!!

Men detta med genitik är intressant, för det finns inget man kan säga är genitiskt omöjligt! Allt går, det har bara inte hänt än!

Vet att man för x-antal år sen lärde ut i skolorna att två brunögda inte kunde få ett blåögt barn, MEN det har man ändrat på, för det har visat sig genetiskt möjligt att det går!!

Mvh Nilla

 
Ingen bild

Gittan

16 juni 2008 15:02

"tjdk" (koden..) // Tji dubbelkommando// *S*
Tillhör inte jag andra raden tro...???

 
Ingen bild

Nilla

16 juni 2008 16:37

Nope Gittan, det kommer du ALDRIG att göra!!

Kramen

 
magnus

magnus

16 juni 2008 17:36

Jag hamnar väl på första raden kan jag tänka, men iaf så önskar jag dig/er en trevlig liten resa med mycket roligt//magnus

http://salubrin.blogspot.com

 
Ingen bild

Nilla

16 juni 2008 18:20

Jepp Magnus du tillhör skaran av blogg vänner, ha det gött du med!!

Kramen

 
Jette

Jette

16 juni 2008 22:03

Fast då tog man nog ett DNA test på de barnen för att vara absolut säkra. Och det var ju bra för då fick vi ett slut på den skrönan!

http://www.jettestrim.se

 
Ingen bild

Nilla

16 juni 2008 22:28

Ja kanske det, men det är upp till tikägaren att avgöra det, fram tills dess får man väl tro på vad hanhundsägaren & tikägaren säger...Eller hur??

 
Elin

Elin

17 juni 2008 00:03

Hoppas ni får det trevligt på WDS och på lördagen ska jag ställa Wigge kanske tittar förbi montern och säger hej =)

http://www.varghund.com

 
Ingen bild

jette

17 juni 2008 08:06

Jo, man vill ju gärna tro att alla människor är ärliga. Nu var det ju "bara" svansarna det gällde.
Hade jag varit tikägare så hade jag gjort ett DNA test, för att få slut på all tvivel.
vh

 
Ingen bild

Nilla

17 juni 2008 08:26

Jette jag förstår vad du menar, men det kan man ju ta med ägarna till dom båda hundarna!

Mvh Nilla

 
Ingen bild

jette

17 juni 2008 09:00

Jasså? Nä frågan är inte såååå viktig för mig. Jag ville bara lämna min kommentar till den historian på denna bloggen jag också.
tjiddi viddi

 
Ingen bild

Linda

17 juni 2008 11:37

Hej1 Hoppas jag tillhör bloggvännerna *S*.Kramen!

 
Ingen bild

Nilla

17 juni 2008 12:33

Ok då är vi överens Jetta!!

Var inne på din sida & läste om Rasmus & dom andra hundarna, härligt at läsa om hur bra det har gott!

Mvh nilla

 
Ingen bild

Nilla

17 juni 2008 12:41

Jette menade jag så klart!! Inte Jetta *S*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 22 oktober 2012 13:38

Ja det var det jag hade 😃 inget farligt, men jäkligt jobbigt då jag mår illa, är yr och vinglar lite 😣 men det ska snart vara bra igen 😉 Sen när jag mår bra ska jag ta tag i min vikt, har gått upp lite sen jag slutade rök...

Av Pernilla - 22 oktober 2012 08:48

Så här dålig som jag är nu, har jag nog aldrig varit 😢 det började för tre veckor sen och håller på än 😞 först var jag sjuk i influensan ( hostan är kvar fortfarande) sen fick jag en infektion på högra ögat, den har gett med sig, nu i...

Av Pernilla - 25 augusti 2012 11:56

Jag fick ett brev, ett brev fullt av smärta och sorg, sorg över en sjuk hund ,en hund som fick avlivas pga epilepsi, ingen ska behöva uppleva det ! Vem bär ansvaret ? Uppfödarna ? Ja jag tycker det, det är bara dom som kan utesluta hundar med epileps...

Av Pernilla - 10 juli 2012 20:44

Nu är det ruggigt länge sen jag bloggade ☺ ska skärpa mig 😏återkommer inom kort 😘...

Av Pernilla - 15 augusti 2011 09:34


Ja nu var man åter i Sverige, regniga Sverige för att vara exakt   fast det är rätt skönt, det var ju rätt varmt nere i Makedonien ca +32 i snitt, vissa dagar + 42      Jag har 1 vecka kvar på semestern, men längar faktiskt lite tillbaka till job...

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards