Direktlänk till inlägg 12 november 2008

Välkommen nya underbara dag!!

Av Pernilla - 12 november 2008 05:29














 
 
Ingen bild

Annica Borg

12 november 2008 07:40

Nja, jag tycker nog den vita valpen var sötare!

 
Ingen bild

Karin L

12 november 2008 09:04

Helt underbar!!

 
Ingen bild

Lena

12 november 2008 10:43

Nu tycker jag det börjar likna dagis och få sista ordet och vem som har rätt eller fel.


Det är väl inte det som det går ut på? Vem som har rätt eller fel?


Det som ÄR bra är att folk vågar ha åsikter och stå för dom. Pernilla som vågar fråga för att hon är nyfiken och vill få reda saker och t ex när en uppfödare vågar tala om vad hon tar för sina valpar och varför.


Ledsamt blir det när såna som m, av och andra gömmer sej och inte vågar stå för det dom tycker. Rädda för att bli häcklade och uthängda.


Varför är tonen så hätsk i debatterna mellan somliga. Varför tycker såna som vårdaren sej ha rätt att hoppa på Pernilla på ett sånt fult nästan sjukt sätt?


Varför är det på detta viset?


För att Pernilla blivit en "offentlig" person när hon skriver sina åsikter på sin blogg? Sticker hon ut näsan får hon väl tåla lite. Eller, ont ska med ont förgöras?


En sak som är bra, det sticks hål på varbölden som har funnits länge bland en del i västgötaspetsvärlden och de dåliga blottar sej även om det bara är under alias. När all undertryckt ilska kommit fram kanske man kan gå vidare med positiva saker för västgöten och få bort rädslan hos folk.


Jag har läst på Ulvus blogg där Lisbeth skriver många bra och tänkvärda saker bl a om hd. Läs det och läs också längre tillbaks.

Kramis

 
Ingen bild

Vårdare

12 november 2008 13:52

Ja nu sdka vi prata om hur du beterr dig. Hur mycket lyssnade du på kursen, vem avbröt vem tror att hon kan allt ex på senaste promenaden i delsjön en stilla undran, Vem på utställningen sist var det flera som undveck dig snälla frk bessivisser nu måste du ransaka dig . Ses på jobbet

 
Ingen bild

karin

12 november 2008 14:19

valpen är söt.

 
Ingen bild

Nilla/Jobbet

12 november 2008 14:51

Nu kan jag bara skratta åt eländet!!!

Hoppas att du får ett bra liv vårdaren, som snarare BEHÖVER vård.....

 
Lucia Wikmark

Lucia Wikmark

12 november 2008 15:12

Kan det vara ett litet Kopparåsbarnbarn på bilden?

Skitsamma. Sötnosen sätter fart på valpkänslorn. VILL HA!

Lucia

http://www.vastgotaspets.nu

 
Ingen bild

usch

12 november 2008 17:50

"vården" verkar vara en riktig stalker typ...
Tycker det är obehagligt som bara den och hade jag varit som dig pernilla hade jag polisanmält för det är ju fan helt sjukt!!!
Jag är ivarje fall anonym, men inte elak här...
Blir livrädd för sådana typer!
Take care!

 
Ingen bild

Nilla

12 november 2008 18:11

Till Usch!

Jag ska säga dig att denna människa är sjuk, och det kan var och en förstå som har en knutta föstånd!

Obehaglig & obehagligt, jag blir mest förbannad för att männsikan ljuger, det hon skriver kan vem som helst hitta på & skriva genom att kolla min hemsida & läsa min blogg....

Jag vet vad jag vet & sen får folk tro vad dom vill *S*

Mvh Nilla

 
Ingen bild

Nilla

12 november 2008 20:25

Och föresten när är personalmötet??

Kan du svara på det vårdaren?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 22 oktober 2012 13:38

Ja det var det jag hade 😃 inget farligt, men jäkligt jobbigt då jag mår illa, är yr och vinglar lite 😣 men det ska snart vara bra igen 😉 Sen när jag mår bra ska jag ta tag i min vikt, har gått upp lite sen jag slutade rök...

Av Pernilla - 22 oktober 2012 08:48

Så här dålig som jag är nu, har jag nog aldrig varit 😢 det började för tre veckor sen och håller på än 😞 först var jag sjuk i influensan ( hostan är kvar fortfarande) sen fick jag en infektion på högra ögat, den har gett med sig, nu i...

Av Pernilla - 25 augusti 2012 11:56

Jag fick ett brev, ett brev fullt av smärta och sorg, sorg över en sjuk hund ,en hund som fick avlivas pga epilepsi, ingen ska behöva uppleva det ! Vem bär ansvaret ? Uppfödarna ? Ja jag tycker det, det är bara dom som kan utesluta hundar med epileps...

Av Pernilla - 10 juli 2012 20:44

Nu är det ruggigt länge sen jag bloggade ☺ ska skärpa mig 😏återkommer inom kort 😘...

Av Pernilla - 15 augusti 2011 09:34


Ja nu var man åter i Sverige, regniga Sverige för att vara exakt   fast det är rätt skönt, det var ju rätt varmt nere i Makedonien ca +32 i snitt, vissa dagar + 42      Jag har 1 vecka kvar på semestern, men längar faktiskt lite tillbaka till job...

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards