Alla inlägg den 11 augusti 2008

Av Pernilla - 11 augusti 2008 18:54

Vilken seeeeeg dag, slutade i och för sig kl 13, men blev sååå irreterad på jobbet, vad är det som gör folk så jäkla lata, typ skiter jag i det, så gör någon annan det, och det blev jag!!





Det var en gång ett viktigt jobb

som Alla tyckte att

Någon borde göra.

Vem som helst kunde gjort det

men Ingen ville göra det.

Någon blev arg

det var ju Allas jobb

Alla tyckte att vem som helst kunde göra det

men Ingen insåg att

Alla faktiskt inte tänkte göra det.

Det slutade med att Alla kritiserade Någon

eftersom Ingen gjort

det som Alla skulle ha kunnat göra.




Av Pernilla - 11 augusti 2008 06:29

Det var väldans vad tyst det blev på alla!!


Det visar ju bara på att jag hade rätt Herpes bland avelshundar diskuterar man inte.


Intressant länk....


I dag är första dagen av mitt nya liv, jag & Mile ska sluta röka, det kommer att bli stentufft, men jag hoppas att vi klarar det, man är ju idiot om man förtsätter att dra i sig gift!!.......


Jobbar till kl 13.00 i dag....


Kramen Nilla

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards