Alla inlägg under april 2010

Av Pernilla - 10 april 2010 08:59

Ja solen är verkligen en lisa för själen, man känner att livs andarna kommer åter   Här i göteborg är vädret underbart!!   

 

Så det blir till att vara ute en hel del i dag!

 

I går såg jag sista avsnittet på mitt favo program, en serie som jag har skrattat gott åt flera gånger, jag faktiskt kiknat av skratt!! 

 

Ja vad talar jag om för serie då? Jo SOLSIDAN!

 



Titta gärna på fler klipp!! Ni kommer inte att ångra er...

Som tur är så ska dom spela in fler avsnitt...

Kram ha en solig dag!!   

Av Pernilla - 9 april 2010 06:42

Ja tyvärr får jag ställa in promenaden, då det bare är en som har anmält  Och det verkar vara något som genomsyrar dom flesta Vgs-ägare, ni anmäler dåligt till saker som anordnas, så jag kommer INTE att fixa några mer träffar     skiter i det här nu, har andra kul grejer att fixa med   

 

Jag & Annika kommer att ta fika korgen & ge oss ut själva & njuta, för vädret ska bli fint enligt metrologerna!!

 

 

Ha en bra dag!!!!

 

Kram Nilla   

Av Pernilla - 5 april 2010 06:51

Jag har inte bloggat på ett tag, har inte haft tid! Våren är här & så har jag jobbat, vet ni när våren kommer & solen med den, ja då KAN jag inte sitta inne och häcka och absolut inte sitta framför datorn!!

 

  

 

Därför blir det dåligt med bloggandet, men vi mår i allafall bra, Rocky är så gott som återställd    Rex mår bra, jag mår också bra & övriga familjen mår också bra.....

 

  

(Bilderna är klickbara)

 

Ska i väg & jobba i dag  (blä)   Har vekligen ingen lust.....

 

Ha en bra fortsättning på påsken Kram Nilla

 

 

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards