Direktlänk till inlägg 16 oktober 2007

Jaha då var det tisdag!

Av Pernilla - 16 oktober 2007 07:56

I går satt jag och funderade på om jag skulle ställa bägge dagarna på My Dog, det skulle ju vara lite kul, plus att jag skulle vilja ställa Rocky i Champion klassen nån av dagarna!



Rex blir bara snyggare & snyggare, han är bara 2½ & är dö läcker, han har fått det bästa av sin pappa & det bästa av sin mamma!!



Här endast 6 månader!

Med Kritiken

"Kraftfull maskulin grabb med för åldern utmärkt huvud och uttryck, mycket goda proportioner, bra bröstparti. Utmärkta vinklar, utmärkta ben & Tassar. Mycket välgående för sin ålder"




Dagens låt

Den är mycket vacker, jag lyssnar på den när jag är deppig!

och gråter en skvätt...........


Det är kul när man märker att folk läser min blogg & plockar ideèr och gör likadant!


Och så har vi dagens citat!


"Journalister säger alltid sånt som inte är sant, i hopp om att det ska bli sant om de upprepar det tillräckligt ofta."

Arnold Benett


I dag tar jag nog en tur runt kärra och avslutar den på klubben...


Ha nu en riktigt bra dag alla!!



Nilla
 
 
Isabel

Isabel

16 oktober 2007 10:50

Otroligt granna gossar du har. Och ja jag har Vista.

Ha det gott

http://www.kennelviking.se

 
Hanna || 18 år idag!

Hanna || 18 år idag!

16 oktober 2007 15:14

Jag älskar personer som inte alls är partiska när det kommer till sina hundar! ( ironi;) ) Gött! Så ska det vara!
STORA KRAMAR I MASSOR!

http://www.freewebs.com/zazib

 
Ingen bild

Hanna

16 oktober 2007 15:15

KLART DU SKA STÄLLA BÅDA VOVVARNA BÅDA DAGARNA! TA DIG I KRAGEN KVINNA!

 
Manka

Manka

16 oktober 2007 17:06

Fina hundar, jag tycker huvudet påminner mycket om schäfer..ställ ut dom bägge tycker jag.
Ha en bra dag/Magnus

http://mankase.blogspot.com

 
Ingen bild

Marie

17 oktober 2007 00:34

Hej pernilla vilken fin sida du fixat till:-) Tack så mycket för senast så kan jag kan häämta o prata lite vovsnack...lite frågor om chilli den lille rackarn mm

Jag tycker oxå du ska va me båda dagarna :-)

Kram Marie (chili/paris valpisarn hälsar oxå)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 22 oktober 2012 13:38

Ja det var det jag hade 😃 inget farligt, men jäkligt jobbigt då jag mår illa, är yr och vinglar lite 😣 men det ska snart vara bra igen 😉 Sen när jag mår bra ska jag ta tag i min vikt, har gått upp lite sen jag slutade rök...

Av Pernilla - 22 oktober 2012 08:48

Så här dålig som jag är nu, har jag nog aldrig varit 😢 det började för tre veckor sen och håller på än 😞 först var jag sjuk i influensan ( hostan är kvar fortfarande) sen fick jag en infektion på högra ögat, den har gett med sig, nu i...

Av Pernilla - 25 augusti 2012 11:56

Jag fick ett brev, ett brev fullt av smärta och sorg, sorg över en sjuk hund ,en hund som fick avlivas pga epilepsi, ingen ska behöva uppleva det ! Vem bär ansvaret ? Uppfödarna ? Ja jag tycker det, det är bara dom som kan utesluta hundar med epileps...

Av Pernilla - 10 juli 2012 20:44

Nu är det ruggigt länge sen jag bloggade ☺ ska skärpa mig 😏återkommer inom kort 😘...

Av Pernilla - 15 augusti 2011 09:34


Ja nu var man åter i Sverige, regniga Sverige för att vara exakt   fast det är rätt skönt, det var ju rätt varmt nere i Makedonien ca +32 i snitt, vissa dagar + 42      Jag har 1 vecka kvar på semestern, men längar faktiskt lite tillbaka till job...

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards