Direktlänk till inlägg 7 november 2007

Så glad så glad

Av Pernilla - 7 november 2007 05:42

Herregud vad bra inlägg & svar jag fick i går!


TACK ALLA!


I dag visar vågen på -3 (Ja jag vet att det går snabbt i början *S*) men det är kul i allafall, sen efter ca 14 dagar börjar jag att väga mig 1 gång i veckan.


Jag kör även ett litet gympa pass på kvällen.

Det tar ca  en ½ timme att köra igenom........


Dagens låt


Det känns jättebra med allt stöd jag får av er där ute i cyber världen , tänk vad trevliga människor det finns!


Ja nu blev ju jag utmanad i går med hundarna, men just utmaningar är INTE min grej, men jag ska göra så gott jag kan men det kommer nog att ta tid!


I dag jobbar jag till 15.00 rätt skönt, ja igår var det ju APT-möte och det var EN deltagare som fick krypa till korset och be mig om ursäkt!

(Läs gårdagens blogg)


Nää nu ska jag ut med hundarna sen i väg till jobbet!


Ha en underbar dag alla!!


Kramen 



Nilla

 
 
Ingen bild

Linda/Taskmörten *S*

7 november 2007 07:07

Lycka till med allt och jag skall sluta att fresta dig...LOVAR!kram!

 
Lillemor

Lillemor

7 november 2007 07:56

Hejsan, hoppsan!
Iota utmanar Rex. Gå min på Iotas blogg får ni se..He, he

Kramisar

http://iota.trackback.se

 
Ulle

Ulle

7 november 2007 09:56

Här kommer receptet i original som 4 (lunch-)portioner men jag använder halva köttmängden, dubblar "såsen" (mest med vatten) och serverar med sallad, gurka o tomat när jag o Mickan äter.

2 morötter
1 palsternacka
1 purjolök
2 paket valfritt skav
1 tsk olja
1 dl vatten
1 dl minifraiche
2 msk lättsockrad lingonsylt
½ tsk kanel
salt o peppar
4 pitabröd
Riv rotsakerna grovt och stimla purjolöken. Fräs skavet tills det börjar få färg. Tillsätt rotsakerna och fräs med några minuter. Rör i vatten, minifraiche o lingonsylt och krydda med kanel, salt o peppar. Låt puttra ca 5 min. Servera i pitabröden.

Säg till när du provat om det blev bra eller ej! Kan erkänna att första gången tyckte jag att det var lite läskigt med kanelen men nu gillar jag det!

Lycka till!

http://sagogarden.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Bettan

7 november 2007 16:41

Hörre du din golvmobb, ska vi gå snart eller?

 
Mikaela

Mikaela

7 november 2007 23:13

Du svarar inte när man ringer.....Bara dumma telefonsvararen! *surar*

http://sagogarden.bloggagratis.se

 
Maria

Maria

8 november 2007 06:49

God morgon!
Vi skall flytta till Kyngälv! :-) Det finns bilder på vårt hus i min blogg om du vill se. Hälsa familjen, stor kram!

http://lissie.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 22 oktober 2012 13:38

Ja det var det jag hade 😃 inget farligt, men jäkligt jobbigt då jag mår illa, är yr och vinglar lite 😣 men det ska snart vara bra igen 😉 Sen när jag mår bra ska jag ta tag i min vikt, har gått upp lite sen jag slutade rök...

Av Pernilla - 22 oktober 2012 08:48

Så här dålig som jag är nu, har jag nog aldrig varit 😢 det började för tre veckor sen och håller på än 😞 först var jag sjuk i influensan ( hostan är kvar fortfarande) sen fick jag en infektion på högra ögat, den har gett med sig, nu i...

Av Pernilla - 25 augusti 2012 11:56

Jag fick ett brev, ett brev fullt av smärta och sorg, sorg över en sjuk hund ,en hund som fick avlivas pga epilepsi, ingen ska behöva uppleva det ! Vem bär ansvaret ? Uppfödarna ? Ja jag tycker det, det är bara dom som kan utesluta hundar med epileps...

Av Pernilla - 10 juli 2012 20:44

Nu är det ruggigt länge sen jag bloggade ☺ ska skärpa mig 😏återkommer inom kort 😘...

Av Pernilla - 15 augusti 2011 09:34


Ja nu var man åter i Sverige, regniga Sverige för att vara exakt   fast det är rätt skönt, det var ju rätt varmt nere i Makedonien ca +32 i snitt, vissa dagar + 42      Jag har 1 vecka kvar på semestern, men längar faktiskt lite tillbaka till job...

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards