Alla inlägg den 1 september 2007

Av Pernilla - 1 september 2007 07:22

Jag hoppas att det är många som kommer, för om man bryr sig om rasen så får man lägga gammal skit åt sidan och komma.


Vad jag har förstått så ska ögonlysningen diskuteras en hel del, och det är bra tycker jag, jag vill definitivt veta mer.


Jag undrar helt ärligt hur det kommer att gå för våran ras, alla tycker så otroligt olika!!


Sen får jag känslan av att dom som har reagerat på vad jag har skrivit, har känt sig träffade, det kräks en hel del på andra bloggar & hemsidor över mig, men det är nog okej för det är ju MIG dom kräks över.


Men nu är det så här, jag bryr mig inte, utan jag kör på med mitt liv, jag har mina vänner & familj.


Jag har två friska hundar som jag tränar med och har det bra med.


Jag måste inte bli omtyckat av alla, jag slickar inte röv & fjäskar..


Hoppas att dom flesta får en bra dag!!


Kram



Nilla





Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards