Alla inlägg den 10 september 2007

Av Pernilla - 10 september 2007 08:10

Ja Mikaela & Ulle ska dumpa lilla fröken Julie här ett par timmar i dag,

 så hundarna lär roa sig själva.


Själv ska jag nog försöka städa det sista, lägga in all tvätt, och få allmänt ordning hemma.


Min ledighet är slut, börjar jobba i morgon igen, bara halvdag i och för sig *S*


I helgen är det medlemsmöte på SKV, det ska jag gå på, jag tycker att det är otroligt viktigt att gå på dessa, förhoppningsvis så får man en massa bra info!


Jag vet att det ska pratas om ögonlysningen.


Jag har bestämt mig för att engagera mig mer i "min" hemma klubb CDF.


DÄR kan vi prata sammanhållning, stöttning & go kamrat anda!!

Sicket härligt gäng vi är!!



Nu har jag hand om valp & unghundar & SmåTassarna (Barn med hund)

men det blir säkert mer så småningom....


Jag har börjat med att träna in rutan med Rex, och det går så där!!

jag får han att gå in i rutan, men när jag berömer honom i rutan så går han ur rutan och kommer till mig för belöning, vilket inte är så bra, men jag vill ju beröma honom för att han går till mitten av rutan när jag säjer RUTAN! nån som har någe förslag på hur jag skall göra?


Allså jag vill beröma honom i rutan men han ska fatta att han ska stå kvar!


Hopp över hinder går bra, det enda är att han sätter sig snett, men det får vi jobba bort!


Hoppas att alla får en bra dag!!

Kram Nilla




Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards