Alla inlägg den 6 september 2007

Av Pernilla - 6 september 2007 07:59

ibland så vaknar man och önskar hela världen bort i väck, man riktigt känner hur det rister i hela kroppen av BLÄ.....


Det är såna dagar man ska ligga kvar i sängen.


Jag har förstått när jag har läst bloggar lååååångt bort!!!

att vissa INTE? ska gå på medlemsmötet hmmmm varför?


Först så sitter man och gafflar i sin blogg om huuuuuur bra & trevligt dom har och det pluttas & gullas, så man nästan får kräks reflexerna att gå igång....


Och att klubben har SÅ bra samanhållning nu och att det är så BRA, ja men kom på mötet då!!!!


Knyt nya kontakter, träffa nytt folk..


Jag ska gå, var på årsmötet sist, det var jätte trevligt, nu är jag ju "bara" medlem, ett beslut som JAG tog pga av förföljelsen i min blogg, för att jag var aktivitetsansvarig också innan.


Allt började med att jag påpekade att man måste vara idiot om man gör om en parning som man vet ger vita valpar, så bra föräldradjur finns inte som gör den parningen värd några vita valpar, då har man satt sig rätt högt själv!


Det finns två uppfödare som jag anser är riktigt duktiga på vad dom gör, och jag har hund i från bägge.


Ha det gott alla nu!!


Kramen


Nilla




Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards