Direktlänk till inlägg 4 december 2008

Rasmonter?

Av Pernilla - 4 december 2008 06:24

Är det någon som vet om det ska vara någon rasmonter på My Dog i år?



Jag har inte hört något & och inte sett något skrivet om det på SKV:s hemsida


Jag hoppas vekligen att det ska vara en i år också


Och om det ska vara en så är det väl dax att börja ragga folk & planera....


Eller plockar man folk internt??


Själv ska jag inte ställa på My Dog i år, delvis är det för dyrt!!



Och sen så finner jag tyvärr inget jätte nöje i det längre


Ha en bra dag


Kramen Nilla

 
 
Ingen bild

Karin L

4 december 2008 08:17

Ingen aning. Har frågat och sagt att jag gärna tar några pass. Har nu två hundar att visa upp far och dotter. Det var jättekul att stå förra året och gör det gärna igen.

 
Ingen bild

Solan

4 december 2008 11:54

Jo det blir rasmonter.

 
Ingen bild

agnes

4 december 2008 14:28

Varför inte ställa upp själv att ge tillbaka lite av vad man fått, skapar en bättre förståelse för dig

 
Ingen bild

av

4 december 2008 14:50

Bra skrivet av agnes. Maken och jag ser fram emot att träffa dej på My Dog.

Det är alltid lika inspirerande att läsa blogginlägg från folk som vet vad dom talar om!

 
Ingen bild

Nilla/Jobbet

4 december 2008 15:03

Ställa upp på vad???

JAG har stått flera gånger i rasmontern & själv gjort den 1 år

Stog i rasmontern på WDS, så förstår inte riktigt vad ni menar??

Ja om jag nu dristar mig till My Dog så kom gärna fram & prata med mig!!

Kan inte lova att jag har alla svar på era frågor, men kan säker bolla dom vidare!!

 
Heléne

Heléne

4 december 2008 21:24

Jag har anmält, två hundar fyra dagar. Tyckte också att det var dyrt men sen tänkte jag att ska jag anmäla någon annan stans måste jag ju köra dit också och då har jag förlorat kostnaden bara i bensinpengar. Nu är det iallafall nära och man sparar restiden :)

Elsa ska vara med i veteran och lilla Alice ska vara med i unghund, hoppas att domarna tycker att hon är lika vacker som jag tycker att hon blivit!

Säga vad man säga vill men jag tycker att utställningar är urkul!

Puss på dig gumman !! ;)

http://www.hogwartsbulldoggs.nu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 22 oktober 2012 13:38

Ja det var det jag hade 😃 inget farligt, men jäkligt jobbigt då jag mår illa, är yr och vinglar lite 😣 men det ska snart vara bra igen 😉 Sen när jag mår bra ska jag ta tag i min vikt, har gått upp lite sen jag slutade rök...

Av Pernilla - 22 oktober 2012 08:48

Så här dålig som jag är nu, har jag nog aldrig varit 😢 det började för tre veckor sen och håller på än 😞 först var jag sjuk i influensan ( hostan är kvar fortfarande) sen fick jag en infektion på högra ögat, den har gett med sig, nu i...

Av Pernilla - 25 augusti 2012 11:56

Jag fick ett brev, ett brev fullt av smärta och sorg, sorg över en sjuk hund ,en hund som fick avlivas pga epilepsi, ingen ska behöva uppleva det ! Vem bär ansvaret ? Uppfödarna ? Ja jag tycker det, det är bara dom som kan utesluta hundar med epileps...

Av Pernilla - 10 juli 2012 20:44

Nu är det ruggigt länge sen jag bloggade ☺ ska skärpa mig 😏återkommer inom kort 😘...

Av Pernilla - 15 augusti 2011 09:34


Ja nu var man åter i Sverige, regniga Sverige för att vara exakt   fast det är rätt skönt, det var ju rätt varmt nere i Makedonien ca +32 i snitt, vissa dagar + 42      Jag har 1 vecka kvar på semestern, men längar faktiskt lite tillbaka till job...

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards