Direktlänk till inlägg 7 november 2009

Love peace and understanding

Av Pernilla - 7 november 2009 08:04

Folk är ta mig fan inte kloka, det är höjden av löjlighet att gå ur kyrkan för att det nu är ok att viga samkönade det är väl klart att man ska göra det, om man lever med någon och älskar denna person så spelar väl det ingen roll om man är av samma kön, tänk om folk kunde sluta bry sig så förbannat om andras sexualitet, när jag lär känna en person så skiter jag fullständigt i om dom är hetro eller homo, det är hur man är & hur man är funtad bakom pannbenet som räknas! För mig är det en självklarhet att homosexuella ska få gifta sig!!

 

  

 

Fattar inte hur folk utifrån någons sexuallitet ska avgöra om dom ska gilla en eller inte, helt sjukt!! Man gillar väl en person utifrån hur den är och inget annat......

 

 

Ha nu en bra dag & kramas lite X-tra

 

Love Nilla Kyss

 
 
Duritzan

Duritzan

7 november 2009 12:35

Som en studiekamrat en gång uttryckte det: "Man blir kär i en människa och inte ett kön". F.ö brukar man låta sängkammaren vara privat - varför ska inte det gälla ALLA?

http://www.duritzans.se

 
Ingen bild

Mikael

7 november 2009 14:17

...och jag väljer att stanna kvar i Svenska Kyrkan efter vigselbeslutet. Mikael

 
Roger

Roger

8 november 2009 08:36

Hej!
F-n vad bra skrivit Nilla.
Tummen upp för dig och alla andra ;)

Kram

http://spinnackerns.bloggagratis.se

 
Ingen bild

HH

11 november 2009 01:07

Kan bara konstatera att det inte verkar vara mycket bevänt med den "understanding" du skriver om i rubriken. Du försöker ju inte ens förstå.

Är du själv bekännande kristen? Ditt ordval tyder på att så inte är fallet. Du uttalar dig i alla fall väldigt tvärsäkert om kristen tro. Dina uttalanden skulle ha varit trovärdigare om de hade grundat sig på ett visst mått av kunskap.

 
Ingen bild

Nilla

11 november 2009 06:32

Hörre du du HH Vad menar du med "uttalar dig tvärsäkert om kristen tro", vad har kristen tro med att göra om vad jag tycker om att viga samkönade? Och min inställning till att folk går ur kyrkan pga det!

Vad är det jag ska ha ett visst mått kunskap i ? Och vad är det jag ska förstå? Att "kristna" inte accepterar samkönade äktenskap att "kristna" går ur kyrkan oi protest? Förklara gärna!

Och vem är DU som ska tala om HUR man ska vara kristen, bekänande kristen ...........HA!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 22 oktober 2012 13:38

Ja det var det jag hade 😃 inget farligt, men jäkligt jobbigt då jag mår illa, är yr och vinglar lite 😣 men det ska snart vara bra igen 😉 Sen när jag mår bra ska jag ta tag i min vikt, har gått upp lite sen jag slutade rök...

Av Pernilla - 22 oktober 2012 08:48

Så här dålig som jag är nu, har jag nog aldrig varit 😢 det började för tre veckor sen och håller på än 😞 först var jag sjuk i influensan ( hostan är kvar fortfarande) sen fick jag en infektion på högra ögat, den har gett med sig, nu i...

Av Pernilla - 25 augusti 2012 11:56

Jag fick ett brev, ett brev fullt av smärta och sorg, sorg över en sjuk hund ,en hund som fick avlivas pga epilepsi, ingen ska behöva uppleva det ! Vem bär ansvaret ? Uppfödarna ? Ja jag tycker det, det är bara dom som kan utesluta hundar med epileps...

Av Pernilla - 10 juli 2012 20:44

Nu är det ruggigt länge sen jag bloggade ☺ ska skärpa mig 😏återkommer inom kort 😘...

Av Pernilla - 15 augusti 2011 09:34


Ja nu var man åter i Sverige, regniga Sverige för att vara exakt   fast det är rätt skönt, det var ju rätt varmt nere i Makedonien ca +32 i snitt, vissa dagar + 42      Jag har 1 vecka kvar på semestern, men längar faktiskt lite tillbaka till job...

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards